Winther trehjulet- eller løbecykel til en 2 årig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

Benjamins'mor

Vi har købt en Winther trehjulet cykel, og han elsker den. Han er så dygtig at han snart er klar til en cykel med støttehjul, han er 2 1/2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

IT-nørd

vitapigen skriver:

Hvad ville I vælge??? Min datter skal have en af dem i fødselsdagsgave. Hun blive 2 år... Er i tvivl om hvad jeg skal købe

Freya har haft den mindste Puky fra hun var 1 år og nu er den for lav. Hun er lige fyldt 2 og skal have den der bliver linket til, numer større. Hun prøvede den og kan fint bruge den. Hun er 90 cm høj. Den helt lille bruger hun endnu hver eneste dag, men det ser sjovt ud med knæerne over ørerne

Den model der bliver linket til fandt jeg til 480 kr her

http://www.legehjulet.dk/billige-lobecykel/62-rod-puky-lobecykel-4053.html

Anmeld

29. juni 2013

bøllen

vitapigen skriver:

Okay hvilket mærke har I?

Vi har den mellemste fra puky

Anmeld

29. juni 2013

bøllen

vitapigen skriver:

Okay hun bruger fint str 92 i tøj så vil skyde hende til 90 cm høj. Er det så alm. str?

Hvis du måler hendes ben længde, kan du selv under beskrivelsen på cyklen hvilken der bedst passer. Der står nemlig hvilken mål den passer til. Grunden til det er en god ide er at der jo er forkskel om man har korte eller lange ben

Anmeld

29. juni 2013

vitapigen

Maja84 skriver:

Vi har den her, og den som er et nr mindre (pukylino) http://www.cykelpartner.dk/loebecykel-str-medium-b laa_00004056.html den blå er min søn glad for og fåes i flere farver bla også grøn og lyserød

Synes det ser ud til at være en super fin løbecykel. Kan godt lide det med lav indstigning

Anmeld

29. juni 2013

vitapigen

2721 skriver:

Han var 88cm da han fik den og det er også en puky i størrelsen større end 1 1/2-2 år
Tror den hedder 2-5 år men er ikke 100 % sikker

Edit: tjekkede lige og kan se vi købte den de kalder str large, dudesejr uden håndbremse. Den er fra 90vm og op og hedder 2,5 år

Er blevet lidt varm på den løbecykel. Må lige få målt min datter i morgen hvor høj hun er og skridthøjde Umiddelbart tænker jeg at det skal være en medium. Vil gerne have at hun skal kunne bruge den med det samme

Anmeld

29. juni 2013

Fenja09

vitapigen skriver:

Hvad ville I vælge??? Min datter skal have en af dem i fødselsdagsgave. Hun blive 2 år... Er i tvivl om hvad jeg skal købe

Ikke at jeg endnu har erfaring med det, men min datter bliver 2 år her 1 September og vi har planer om at købe en løbecykel. Vil meget gerne springe den 3-hjulede cykel over, så hun lære at cykel "alm." efter løbecyklen.

Jeg har læst at nogle anbefaler Puky, men det er ikke længe siden at jeg læste at den dumpede i test pga. hormonforstyrrende stoffer i styret.

Vi overvejer at købe en fra Babysam.

/Fenja

Anmeld

29. juni 2013

vitapigen

Benjamins'mor skriver:

Vi har købt en Winther trehjulet cykel, og han elsker den. Han er så dygtig at han snart er klar til en cykel med støttehjul, han er 2 1/2.

Det var også min tanke at hun skulle have en Winther, indtil i går hvor jeg snakkede med en fra mødregruppen der havde købt en alm. cykel, da hun fik at vide at de næsten ikke længere sælger trehjulet. Ved med sikkerhed at min datter ikke vil kunne cykle på alm. cykel, men så var det jeg tænkte på en løbecykel

Anmeld

29. juni 2013

vitapigen

Lenchick skriver:

Freya har haft den mindste Puky fra hun var 1 år og nu er den for lav. Hun er lige fyldt 2 og skal have den der bliver linket til, numer større. Hun prøvede den og kan fint bruge den. Hun er 90 cm høj. Den helt lille bruger hun endnu hver eneste dag, men det ser sjovt ud med knæerne over ørerne

Den model der bliver linket til fandt jeg til 480 kr her

http://www.legehjulet.dk/billige-lobecykel/62-rod-puky-lobecykel-4053.html

Tænker også umiddelbart at min datter skal have den fra 2 år (str. M), men skal lige have hende målt

Men den Pukylino din datter fik først er super smart. Må jeg tænke på når jeg engang skal have nr. 2

Anmeld

29. juni 2013

Kløver

vitapigen skriver:

Synes det ser ud til at være en super fin løbecykel. Kan godt lide det med lav indstigning

Ja, synes den er alle pengene værd, min søn er glad for den og selvom han er tiltet flere gange er der ikke en skramme at se på den, det samme med begyndermodellen pukylino på 4 hjul som lillesøster snart får lov at køre på

Kan varmt anbefale den, netop fordi den er så stort et hit hos os

Du får lige et par billeder af min søn på sin, på billedet er sadlen sat helt ned, og har hævet den ca 1,2 cm siden, men der er stadig langt igen, så varer noget tid før den anden skal findes frem
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.