Winther trehjulet- eller løbecykel til en 2 årig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2013

IT-nørd

vitapigen skriver:

Tænker også umiddelbart at min datter skal have den fra 2 år (str. M), men skal lige have hende målt

Men den Pukylino din datter fik først er super smart. Må jeg tænke på når jeg engang skal have nr. 2

Den er super smart og blev brugt hver eneste dag siden hun fik den i fødselsdagsgave da hun fyldte 1 år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

vitapigen

Maja84 skriver:

Jep den jeg linkede til, de store fra feks Føtex som er fra 3 år og op er for stort endnu selvom han har lange ben
Men der er jo så mange fine modeller, har bare ikke hørt om andre end puky som laver den i den der medium str som er den lille af de to str, small må være den med 4 hjul

den med 4 hjul tror jeg hedder str. S... men synes både jeg har set str. L og XL?? bliver helt forvirret

Men tænker at str. M er passende... skal dog lige have målt hende

Anmeld

29. juni 2013

Kløver

vitapigen skriver:

den med 4 hjul tror jeg hedder str. S... men synes både jeg har set str. L og XL?? bliver helt forvirret

Men tænker at str. M er passende... skal dog lige have målt hende

Mig bekendt er der pukylino og så er der de. Lille og den store løbecykel, vi har den model uden støtteben, den med støtteben er den store model

Anmeld

29. juni 2013

vitapigen

Maja84 skriver:

Mig bekendt er der pukylino og så er der de. Lille og den store løbecykel, vi har den model uden støtteben, den med støtteben er den store model

ja okay... har godt set nogen med støtteben og nogen har også håndbremser....

nu spørger jeg sikkert dumt, men skal man bruge cykelhjelm når man køre på løbecykel?

Anmeld

29. juni 2013

Moma

Vores søn fik begge dele i 2 års fødselsdagsgaver. Han har aldrig været interesseret i Winther cyklen. 

Anmeld

29. juni 2013

Moma

vitapigen skriver:

ja okay... har godt set nogen med støtteben og nogen har også håndbremser....

nu spørger jeg sikkert dumt, men skal man bruge cykelhjelm når man køre på løbecykel?

JA - det kommer hurtigt til at gå ret stærkt. 

Anmeld

29. juni 2013

vitapigen

Moma skriver:

Vores søn fik begge dele i 2 års fødselsdagsgaver. Han har aldrig været interesseret i Winther cyklen. 

Tak for svar... tror måske også det bliver en løbecykel... hvilket mærke har I?

Anmeld

29. juni 2013

vitapigen

Moma skriver:

JA - det kommer hurtigt til at gå ret stærkt. 

okay så skal der også købes cykelhjelm for hun har ingen da vi ikke bruger vores cykler

Anmeld

29. juni 2013

Fenja09

Maja84 skriver:

Øv har jeg ikke hørt om overhovedet, var det ikke kommet mere frem hvis der var noget om snakken, har kun læst og hørt godt om puky

Det står på Politiken.dk det er Puky Medium og der er 3 løbecykler der er meldt til Miljøstyrelsen.

http://politiken.dk/tjek/forbrug/forbrugersikkerhed/ECE1989440/forbrugerraadet-melder-tre-boernecykler-til-miljoestyrelsen/

Anmeld

29. juni 2013

Fenja09

vitapigen skriver:

hormonforstyrrende stoffer i styret?? okay

Hvilken en har I kig på I babysam??

Ja, eller nærmere håndtagene på cyklen. Du kan læse om det her:

http://politiken.dk/tjek/forbrug/forbrugersikkerhed/ECE1989440/forbrugerraadet-melder-tre-boernecykler-til-miljoestyrelsen/

Vi har kigget på denne her:

http://www.babysam.dk/lobecykelminibikerod65-5060222740714

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.