Winther trehjulet- eller løbecykel til en 2 årig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Winther trehjulet- eller løbecykel til en 2 årig???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.309 visninger
52 svar
11 synes godt om
29. juni 2013

vitapigen

Hvad ville I vælge??? Min datter skal have en af dem i fødselsdagsgave. Hun blive 2 år... Er i tvivl om hvad jeg skal købe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2013

Kløver

vitapigen skriver:

Hvad ville I vælge??? Min datter skal have en af dem i fødselsdagsgave. Hun blive 2 år... Er i tvivl om hvad jeg skal købe

Ville klart anbefale løbecyklen fra puky i den lille str som passer fra 1.5/2 år og indtil de kan bruge den normale str

Vi har begge og er kun enkelte gange winthers er blevet brugt mens at løbecyklen er et stort hit ved min søn på 2.5

Anmeld

29. juni 2013

2721

Klart løbecykel vores Winther er aldrig rigtig blevet brugt
Dog ville jeg ikke købe den lille medmindre din datter ikke kan passe den store, da vores søn fint passede den store da han fik sin som 2 årig

Anmeld

29. juni 2013

bøllen

vitapigen skriver:

Ville helt sikkert vælge en løbecykel , mine har aldrig kørt på 3 hjulet cykler

Anmeld

29. juni 2013

LinLin

Vi har begge
Winthercyklen skulle smides ud på mit arbejde

Men hvis vi kun skulle have en ville det være løbecyklen! Synes dog også der er en vis værdi i at lære at træde rundt på pedaler

Anmeld

29. juni 2013

vitapigen

Maja84 skriver:

Ville klart anbefale løbecyklen fra puky i den lille str som passer fra 1.5/2 år og indtil de kan bruge den normale str

Vi har begge og er kun enkelte gange winthers er blevet brugt mens at løbecyklen er et stort hit ved min søn på 2.5

Den puky må jeg lige kigge på hvor købes den og hvad gav du for den?

Anmeld

29. juni 2013

vitapigen

2721 skriver:

Klart løbecykel vores Winther er aldrig rigtig blevet brugt
Dog ville jeg ikke købe den lille medmindre din datter ikke kan passe den store, da vores søn fint passede den store da han fik sin som 2 årig

Okay hun bruger fint str 92 i tøj så vil skyde hende til 90 cm høj. Er det så alm. str?

Anmeld

29. juni 2013

vitapigen

bøllen skriver:

Ville helt sikkert vælge en løbecykel , mine har aldrig kørt på 3 hjulet cykler

Okay hvilket mærke har I?

Anmeld

29. juni 2013

Kløver

vitapigen skriver:

Den puky må jeg lige kigge på hvor købes den og hvad gav du for den?

Vi har den her, og den som er et nr mindre (pukylino) http://www.cykelpartner.dk/loebecykel-str-medium-b laa_00004056.html den blå er min søn glad for og fåes i flere farver bla også grøn og lyserød

Anmeld

29. juni 2013

2721

Okay hun bruger fint str 92 i tøj så vil skyde hende til 90 cm høj. Er det så alm. str?

Han var 88cm da han fik den og det er også en puky i størrelsen større end 1 1/2-2 år
Tror den hedder 2-5 år men er ikke 100 % sikker

Edit: tjekkede lige og kan se vi købte den de kalder str large, dudesejr uden håndbremse. Den er fra 90vm og op og hedder 2,5 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.