Har du su-lån?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

AnthonsMor

Karla skriver:

Ja, det er træls

Nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

-Sigrid-

Karla skriver:

Okay

Ja. Det har jeg også overvejet. Bare at tage et mindre lån, så der bare lige er til lidt fornøjelser. Er bare bange for, at jeg kommer til at fortryde det senere vores pige er 2, når jeg er færdiguddannet. Så måske gør det heller ikke så meget, at det er mest gratis fornøjelser i de første år. Så har vi jo de flere penge, som vi skulle afbetale, når vi når dertil

Vi begyndte først på de ikke-gratis fornøjelser da vores datter var 9 mdr, og så er det jo ikke mange penge man kan nå at forgælde sig ved hvis det bare er til fornøjelser
Desuden kan I jo bede om lånet og så få det 5 dage (cirka) senere, så det er jo ikke noget I skal bestemme måneden forinden

Anmeld

28. juni 2013

Karla

-Sigrid- skriver:

Vi begyndte først på de ikke-gratis fornøjelser da vores datter var 9 mdr, og så er det jo ikke mange penge man kan nå at forgælde sig ved hvis det bare er til fornøjelser
Desuden kan I jo bede om lånet og så få det 5 dage (cirka) senere, så det er jo ikke noget I skal bestemme måneden forinden

Okay, dejligt så har vi da den mulighed, hvis vi synes vi har brug for det til den tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.