Hjælp til barnevognsmysterium!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

Købmagerkonen

DianaRJS skriver:

det ER en brio... sagen er at brio og silvercross har langeret barnevogne sammen i den tid hvor hun faktisk siger den er fra

den er lavet i en klapvognsmodel også, kan lige prøve at høre min kusine i morgen hun arbejder med barnevogne og kan højst sandsynelig godt finde modellen på den

men i hvert fald det er en brio silvercross's barnevogne har mere eller mindre altid været buet i bunden fra starten af

... Hov jeg overså det med at de har arbejdet sammen: Det vidste jeg slet ikke. Hvor har du set det henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Kløver

FruOlsen skriver:

Jeg ved bare ikke hvorfor folk skulle sætte dem på? På stellet står der at det er lavet i England (BRIO laves i Sverige) og det er i øvrigt magen til andre Silver Cross stel jeg har set

Ja så ved jeg det ikke, er heller ikke bekendt med solhvervets ud over den nyere model med 2 meget store hjul. Mit bud var faktisk det var en Odder vogn

Anmeld

28. juni 2013

Købmagerkonen

Maja84 skriver:

Ja så ved jeg det ikke, er heller ikke bekendt med solhvervets ud over den nyere model med 2 meget store hjul. Mit bud var faktisk det var en Odder vogn

Hehe, det er da også en jungle med de gamle vogne Og jeg vidste intet om barnevogne før jeg købte denne og begyndte at surfe rundt på internettet for at finde ud af mere!

Da jeg købte den kunne man sagtens have bildt mig ind at det var en Odder!

Anmeld

28. juni 2013

DianaRJS

FruOlsen skriver:

... Hov jeg overså det med at de har arbejdet sammen: Det vidste jeg slet ikke. Hvor har du set det henne?

linkede billedet til min kusine, som sagde at de havde haft nogle stykker inde til renovering og at det er en brio... men hun ville lige prøve at se i morgen om hun kunne finde modellen

Anmeld

28. juni 2013

Kløver

FruOlsen skriver:

Hehe, det er da også en jungle med de gamle vogne Og jeg vidste intet om barnevogne før jeg købte denne og begyndte at surfe rundt på internettet for at finde ud af mere!

Da jeg købte den kunne man sagtens have bildt mig ind at det var en Odder!

Men det er jo også lige meget, vognen er mega fed uanset

Anmeld

28. juni 2013

DianaRJS

FruOlsen skriver:

hov... jeg overså også helt beskeden haha eller misforstod

men i hvert fald fortalte hun det ved self ikke om hun er høj på homoner

Anmeld

28. juni 2013

Købmagerkonen

DianaRJS skriver:

linkede billedet til min kusine, som sagde at de havde haft nogle stykker inde til renovering og at det er en brio... men hun ville lige prøve at se i morgen om hun kunne finde modellen

Du er da en skat! Jeg vil virkelig gerne vide hvad det er for en vogn, så hvis din kusine vil se på det ville det være skønt

Anmeld

28. juni 2013

Købmagerkonen

Maja84 skriver:

Men det er jo også lige meget, vognen er mega fed uanset

Haha, jeg er helt enig! JEG ELSKER DEN! Men er samtidig også for nysgerrig til bare at lade mysteriet ligge

Anmeld

28. juni 2013

DianaRJS

FruOlsen skriver:

Du er da en skat! Jeg vil virkelig gerne vide hvad det er for en vogn, så hvis din kusine vil se på det ville det være skønt

kan  jeg godt forstå

lad os få løst mysteriet så håber jeg hun kan komme med et svar ellers må jeg presse hende lidt

Anmeld

28. juni 2013

Kløver

FruOlsen skriver:

Haha, jeg er helt enig! JEG ELSKER DEN! Men er samtidig også for nysgerrig til bare at lade mysteriet ligge

Forstår jeg godt, du må da gerne komme med en Update når det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.