stolt af min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

Alexander&Lærke

helle85 skriver:

ja der er ikke særlig meget hjælp at hente nå man har et barn med særlige behov. jeg mener vores ergo sagde at der var forskel på kugle og kæde dyne jeg kan bare ikke huske hvad det var. vi lånte også kun en Jounier dyne men vi brugte den kun i stuen nå han skulle slappe af osv. den var for lille til at han kunne sove med den, vi skal lså have søgt om en voksen dyne da vi kun måtte låne den anden et stykke tid.

jeg tror ikke at børnehaven har noget med det at gøre vi fik den i gennem ergo. men der skal børnehaven søge om at få en ergoterput på ham hvis det er(jeg ved dog ikke om det også er dem der låner dem ud i jeres kommune)

Det er psykologen som ha bedT bh om at skaffe os en vi kunne låne. Men nu overgår han til SFO og skole her 1 august. Så de vil nok ikke mere ind i det. Men kan da kontakte psykologen  hvis det er. 

en kædeDyne er tungere og det gør at man kan mærke kroppen meget mere end ved en kugledyne. 

Min kære mand tror dog ikke ret meget på dem efter vi har afprøvede den ene af dem. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

helle85

Alexander&Lærke skriver:

Det er psykologen som ha bedT bh om at skaffe os en vi kunne låne. Men nu overgår han til SFO og skole her 1 august. Så de vil nok ikke mere ind i det. Men kan da kontakte psykologen  hvis det er. 

en kædeDyne er tungere og det gør at man kan mærke kroppen meget mere end ved en kugledyne. 

Min kære mand tror dog ikke ret meget på dem efter vi har afprøvede den ene af dem. 

okay så ved jeg ikke lige hvordan man gør i jeres kommune

jeg kan godt forstå at din man ikke tror på det virker hvis i har prøvet en kugledyne, det var også mere fordi vi havde gode erfaring med kæde dynen

Anmeld

28. juni 2013

bøllen

Super med en lille film, hvis du vil det....

vi har prøvet med en kugledyne som overhoved ikke havde en effekt. Eller det havde den til og med en uge så nægtede han at bruge den. Jeg havde ellers håbet på den ville have effekt når han skulle sove da han har svært ved at finde ro når han ligger i sengen. 

Jeg lånte den af en kollega. psykologen mente nemlig at bh skulle låne os en men de havde ingen, og det virkede ikke som de kunne hjælpe os ret meget i at komme til at låne en. 

Vi lånte også først en kugledynen men den brød vores dreng sig ikke om - lånte så en kæde dynen og den er han glad for . Og har godt effekt af den

hvis i har fagfolk ingen over ville jeg høre dem omkring børstning . 

Anmeld

28. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

ej hvor flot. hvor er det flot af din dreng. Kan godt forstå du er stolt. 

det er forøvrigt dejligt opløftende at læse indlæg som disse. Så skriv du bare løs 

Anmeld

30. juni 2013

Alexander&Lærke

bøllen skriver:

Vi lånte også først en kugledynen men den brød vores dreng sig ikke om - lånte så en kæde dynen og den er han glad for . Og har godt effekt af den

hvis i har fagfolk ingen over ville jeg høre dem omkring børstning . 

Ok tak for råd...

Anmeld

30. juni 2013

bøllen

Alexander&Lærke skriver:

Ok tak for råd...

Så lidt - grunden til jeg siger det med børstning er at min erfarring er at der er forskel på hvad der anbefales med børstning . Og jeg personligt syntes det har været rart med en fagperson til at søge råd til . I forhold til reaktion , forløb , selve børstningen

vi er igang med andet børste forløb og forskellige vejledninger . 

Dog begge med godt resultat . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.