Alexander&Lærke skriver:
Gud hvor din dreng lyder som min, sådan noget gør han også tit ved sin søster og kan ikke altid se alvoren i at smide/ligges sig på hende.
Så dejligt når de pludselig kan se logikken i at det nok er helt så smart at gøre. Stort
Jeg kunne også godt tænke mig at høre noget om det med at børste.
Min søn er for nylig testet af en psykolog da han ikke fungere så godt socialt og på andre måde, han er sensitiv og grænsesøgende og forstår ofte ikke simple beskeder.
Jeg laver ofte det på han med at trække ledene sammen. Han syntes det er dejligt og det er en god måde at beroliger ham når han er kørt op. han beder også tit selv om jeg vil give ham massage som er det der. jeg kender det fra mit arbejde hvor vi bruger det ved en meget hjerneskadet og dement mand.

ja det lyder meget ens min dreng er dog ku grænsesøgende her hjemme eller sammen med os, nå han er i sfo så er han en ren engel

inders inde ved han godt de ring han gør er forkert men jeg tror bare ikke han nå t tænke over konsekvensen af han handling

og så hjælper det heller ikke at søster lige ved hvad for nogen knapper hun skal trygge på, for hun er også inden i en perioede hvor hun er skide provokerne, hun er også lige startet i sfo og hun tager ved lære af de ældre børn.
jeg prøver lige at lave en lille video i morgen. jeg kom også i tanke om, om i har prøvet en kæde dyne, nu nå din dreng også er meget volsom??
for sådan en lånte vi til min dreng og den var rigtig efektiv (staves) nå han skulle se tv eller bare slappe af.
Anmeld