stolt af min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

helle85

Flodkilling skriver:

En af mine gode venner på blot 19 (jeg er 28) er også lettere retarderet og fungerer normalt ikke så godt med andre. Men han er seriøst den klogeste jeg kender! Også når det kommer til sociale problemer mellem andre.
Faktisk er nogle af mine bedste venner handicappede, de ser livet på en helt anden måde.

Det lyder som en rigtig god dreng du har

ja han er en rigtig god dreng, men fungere heller ikke på det sociale område lige som dine venner, lige nu leger han ikke med andre end sin søster, han kan dog nogen gange godt lege sammen med hendes veninder nå hun også er med

men han er også meget god til andre ting eks. hvis han ser vi spiller et spil på computeren så ved han hurtigt hvad det gå ud på(og hvad for nogen taster han skal trygge på), også skal han også prøve

og hvis vi lige har fået et dyr, så kommer de og lægger sig hos ham med det samme.

det her er fra da vi lige havde fået vores killing, den skulle lige falde til og ville ikke være hos os andre, og han var lige kommet hjem fra koloni
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

2721

Hvor er det stort
Dejligt han er begyndt at rykke lidt på det punkt også

Kæmpe kram til dig tillykke med din dygtige dreng
Jeg kender godt lidt til det med at have andre milepæle en flertallet og den glæde man føler
Min dreng er meget sensitiv og har aldrig kunnet gå på bare fødder, men det er han lige begyndt på og JEG synes det er så stort

Anmeld

27. juni 2013

helle85

2721 skriver:

Hvor er det stort
Dejligt han er begyndt at rykke lidt på det punkt også

Kæmpe kram til dig tillykke med din dygtige dreng
Jeg kender godt lidt til det med at have andre milepæle en flertallet og den glæde man føler
Min dreng er meget sensitiv og har aldrig kunnet gå på bare fødder, men det er han lige begyndt på og JEG synes det er så stort

Tak ja det er ikke alle der kan forstå at man kan blive så glad for sådan en lille ting,for normalt er det jo ikke noget man rigtig lægger måske til normalt,:-)

Det er rigtigt godt at dit barn også er begyndt at gå på bare tær

Anmeld

27. juni 2013

gonefishing

helle85 skriver:

ja han er en rigtig god dreng, men fungere heller ikke på det sociale område lige som dine venner, lige nu leger han ikke med andre end sin søster, han kan dog nogen gange godt lege sammen med hendes veninder nå hun også er med

men han er også meget god til andre ting eks. hvis han ser vi spiller et spil på computeren så ved han hurtigt hvad det gå ud på(og hvad for nogen taster han skal trygge på), også skal han også prøve

og hvis vi lige har fået et dyr, så kommer de og lægger sig hos ham med det samme.

det her er fra da vi lige havde fået vores killing, den skulle lige falde til og ville ikke være hos os andre, og han var lige kommet hjem fra koloni

Nååårrrhhhhh hvor er de søde!

Anmeld

27. juni 2013

2721

helle85 skriver:

Tak ja det er ikke alle der kan forstå at man kan blive så glad for sådan en lille ting,for normalt er det jo ikke noget man rigtig lægger måske til normalt,:-)

Det er rigtigt godt at dit barn også er begyndt at gå på bare tær

Det jo det

Tak, jeg er også rigtig glad, nu er han bare umulig at få sokker og fodtøj på igen

Anmeld

27. juni 2013

helle85

2721 skriver:

j

Det jo det

Tak, jeg er også rigtig glad, nu er han bare umulig at få sokker og fodtøj på igen

ja det kender jeg også godt, her er det dog mest med tøjet , hvis han fik lov til Det så ville han altid rende rundt i underbukser,:-) han kan ikke li strømper hvis der er for mange snore i

Anmeld

27. juni 2013

2721

helle85 skriver:

ja det kender jeg også godt, her er det dog mest med tøjet , hvis han fik lov til Det så ville han altid rende rundt i underbukser,:-) han kan ikke li strømper hvis der er for mange snore i

Sjovt eller du ved hvad jeg mener. Charlie var SÅ svær at tilvende tøj og nu er tøj skift et mareridt. Han kan slet ikke have det og alt tøj skal være blødt, uden knapper osv. Her kan vi kun bruge tynde strømper der er lidt store i det. Ingen uld sokker, strik sokker eller lign kun tynd bomuld
Det kan godt være noget af et projekt

Anmeld

28. juni 2013

helle85

2721 skriver:

Sjovt eller du ved hvad jeg mener. Charlie var SÅ svær at tilvende tøj og nu er tøj skift et mareridt. Han kan slet ikke have det og alt tøj skal være blødt, uden knapper osv. Her kan vi kun bruge tynde strømper der er lidt store i det. Ingen uld sokker, strik sokker eller lign kun tynd bomuld
Det kan godt være noget af et projekt

ja lucas har været lige så slem at give tøj på men efter vi er begyndt at børste ham er det blevet meget nemmer, vi skal stadig hjælpe ham de fleste gange (fordi han ikke gider) det er kun nå vi skal noget som han er meget usikker på så skal vi stadig tvinge ham men det er meget meget sjældent. men han smider tøjet lige så snart han kommer hjem

er i i gang med at børste ham ellers kan jeg klart anbefalde det

Anmeld

28. juni 2013

kirsti

Ej hvor dejligt, det er skønt med fremskridt uanset størrelse

Anmeld

28. juni 2013

2721

helle85 skriver:

ja lucas har været lige så slem at give tøj på men efter vi er begyndt at børste ham er det blevet meget nemmer, vi skal stadig hjælpe ham de fleste gange (fordi han ikke gider) det er kun nå vi skal noget som han er meget usikker på så skal vi stadig tvinge ham men det er meget meget sjældent. men han smider tøjet lige så snart han kommer hjem

er i i gang med at børste ham ellers kan jeg klart anbefalde det

Det lyder da som nogle gode fremskridt

Nej, det er vi ikke, er blevet anbefalet det af flere, men ved ikke hvordan og har svært ved at finde ud af hvor jeg får den rette Info omkring det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.