stolt af min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.905 visninger
35 svar
44 synes godt om
26. juni 2013

helle85

jeg deler det her, da jeg ikke rigtig har andre at dele det med, det er ikke noget stort, men det er stort for mig da han aldrig har gjort det før

vi har alle ferie og børnene plejer at lave meget ballade, da lucas har svært ved at håndtere, at han ikke ved hvornå han skal afsted igen osv, men dagen idag har bare været så god, det er minimal hvad de har lavet af ballade, og omkring middag sagde Freja så at lucas skulle rulle hende ind i tæppet (normalt ville han have gjort det også bagefter lægge sig oven på hende) men i stedet sagde han stille og roligt til hende, at det ville han ikke for det ville gør ondt. og det syntes jeg er så flot, for han plejer først at kunne se det nå vi har stoppede ham og hun græder.

vil lige skrive at min dreng er letter mental rataderet og lige på det punkt er han ikke noget så langt, på nogen punkter er han næsten alder svarene og nogen er han langt fra at være det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Stéphanie

helle85 skriver:

jeg deler det her, da jeg ikke rigtig har andre at dele det med, det er ikke noget stort, men det er stort for mig da han aldrig har gjort det før

vi har alle ferie og børnene plejer at lave meget ballade, da lucas har svært ved at håndtere, at han ikke ved hvornå han skal afsted igen osv, men dagen idag har bare været så god, det er minimal hvad de har lavet af ballade, og omkring middag sagde Freja så at lucas skulle rulle hende ind i tæppet (normalt ville han have gjort det også bagefter lægge sig oven på hende) men i stedet sagde han stille og roligt til hende, at det ville han ikke for det ville gør ondt. og det syntes jeg er så flot, for han plejer først at kunne se det nå vi har stoppede ham og hun græder.

vil lige skrive at min dreng er letter mental rataderet og lige på det punkt er han ikke noget så langt, på nogen punkter er han næsten alder svarene og nogen er han langt fra at være det

Jeg kan godt forstå du stolt! Rigtig flot gjort af ham

Anmeld

26. juni 2013

Kløver

Hvor er det dejligt at din søn har taget et skridt i sin egen milepæls linje, det er da flot

Anmeld

26. juni 2013

helle85

Stéphanie skriver:

Jeg kan godt forstå du stolt! Rigtig flot gjort af ham

tak

Anmeld

26. juni 2013

helle85

Maja84 skriver:

Hvor er det dejligt at din søn har taget et skridt i sin egen milepæls linje, det er da flot

ja jeg er også meget stolt af det for lige på det punkt har det stået stille, så nå man ser det mindste fremskridt så bliver man bare så glad

Anmeld

26. juni 2013

MyLove E

Sejt rigtig godt gået af ham:-D Og et kærligt til hans velfortjente stolte mor

Anmeld

26. juni 2013

helle85

Tauf skriver:

Sejt rigtig godt gået af ham:-D Og et kærligt til hans velfortjente stolte mor

mange tak

Anmeld

26. juni 2013

gonefishing

helle85 skriver:

En af mine gode venner på blot 19 (jeg er 28) er også lettere retarderet og fungerer normalt ikke så godt med andre. Men han er seriøst den klogeste jeg kender! Også når det kommer til sociale problemer mellem andre.
Faktisk er nogle af mine bedste venner handicappede, de ser livet på en helt anden måde.

Det lyder som en rigtig god dreng du har

Anmeld

26. juni 2013

Laulund87

Dygtig dreng

Anmeld

26. juni 2013

Kløver

helle85 skriver:

ja jeg er også meget stolt af det for lige på det punkt har det stået stille, så nå man ser det mindste fremskridt så bliver man bare så glad

Forstår jeg godt, man bliver altid glad for fremskridt ved ens børn og det er jo så individuelt, hvad der er flot for den ene er måske en selvfølge ved en anden og omvendt

Dejligt du kan se det og nyde glæden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.