Hvad skal i ?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi holder også snart 3 ugers ferie, hvor vi alle bare ska slappe af og nyde friheden! 

Vi ska på lidt endagsture til zoo, Legoland, giveskud og andre steder hvor vi har årskort til. Vi laver lækre ferie madpakker, så koster det jo ik det helt vild!

Så tager vi måske en afbudsrejse til Mallorca, hvis vi lige ka få lavet pas til alberte. 

Også ska vi en hel uge i min mosters sommerhus, hvor vi får besøg af nogle forskellige vennepar. Det bliver så hyggeligt!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Dot D

Jeg har ferie fra i morgen, når skolen slutter og frem til 1.august. Sophus skal i børnehave i uge 27 og Sophie på gymnastikcamp. 

Derefter holder vi ferie sammen i uge 28,29,30 og det halve af 31, manden i huset har ferie 30,31,32 så ugerne er dækket godt ind...

Det er første gang, at jeg sender én afsted, mens jeg selv har ferie, men har lige været gået ned med stress og har måtte gå til psykolog, så vi blev enige om, at jeg havde bedst af en uge "alene", Sophus kommer nok til at sove længe, det er han nemlig god til, og får så nogle kortere dage

Vi har ingen planer - jo - vi skal ud og spise på mandag, for der har jeg fødselsdag ellers intet planlagt. Sophie vil gerne til Odense og se H.C.Andersens hus og til Kronborg og se Kronjuvelerne, så måske vi pakker telt og tilbehør og bare køre derudaf...

Det er nemlig fedt med de spontane ture her i familien...

God ferie til alle - hvornår det end er

Anmeld

25. juni 2013

L&V

Vi holder 5ugers ferie. Jeg ska føde i løbet af de uger så far er os hjemme i de uger da det kommer til at gå op med barsel og ferie..

Så her bliver det små ture, hjemme hygge og sommerhus i øster hurup.. Ka være laura ska ha et par dage hist og her med mormor

Anmeld

25. juni 2013

Benjamins'mor

Min søn har 3 ugers ferie - 29,30,31 hvor dagplejen holder lukket, har valgt denne periode da jeg alligevel går hjemme sygemeldt og så slipper han for gæste dagpleje, hvilket han aldrig har været i.

Vi har ikke de vilde planer endnu, vi har allerede været 1 weekend i Lalandia hvor vi 2 af dagene var i Legoland, og så har vi været i givskud zoo.
Vi skal bla pakke, da vi flytter 15 august. Så er der rengøring, sortering og så skal vi have sået græs hvor sandkassen står.

Anmeld

25. juni 2013

Bshizzle

Lucas har Ferie fra uge 27 til 31

Nicolai har ferie fra uge 28 til 31

Vi har pt kun planlagt 1 uges ferie (uge 28) i en stort sommerhus ved Vesterhavet sammen med min X-kæreste (Luc's Far...) .. og hans Farmor.

- Vi skal så i Legoland og et Legeland i Herning jeg ik lige kan huske navnet på

Men ellers kommer vi nok en del på Camping da vi har en kæmpe vogn stående fast i Sdr. Jylland  

Anmeld

26. juni 2013

Kloster

Vi har 3 drenge på 9, 13 og 15 år. Og self skal de ikke afsted i pasning Og har faktisk aldrig være i pasning, når vi har haft ferie. Vi har også bestræbt os på, de ikke skulle i gæstepasning og det har gjort at vi i mange år, har haft ferie i forlængelse af hinanden. Kun for 4 år siden, vi begyndte at have ferie alle sammen sammen.

Vores børn har ferie, når vi har ferie. Og nu er de så store, at de er alene hjemme i sommerferien, mens vi ikke har ferie.

Jeg har ferie i uge 27, hvor nr 2 og 3 skal på fodboldsskole. Også skal jeg lige arbejde i 3 uger også har vi alle 5 ferie sammen.

Her skal vi på camping i 12 dage. 5 dage til Mols Camping og 7 dage i Løkken Klit Camping.

Så herhjemme har drengene ferie fra uge 27 til uge 32

Anmeld

26. juni 2013

mpr

baby012 skriver:

Vi har begge børn hjemme frA på torsdag, til D. 12 aug. Og jeg GLÆDER MIG !!  

vi skal bare rigtig hygge i denne ferie, har købt sæson kort til adskillige steder , det bliver så godt !  

hvor længe har i børnene hjemme ? 

Og sender i dem i instititution selvom at du/i har ferie, hvorfor ? 

Og hvad skal i lave med jeres guldklumper i ferien ? 

Vi har bette pigen i to uger i sommeren 27 og 30 og hendes mor har hende så 28 og 29. 

Vi har valgt at hun skal i børnehave i noget af uge 27 af den grund at hun ikke rigtig kommer til at se så mange andre børn de løbende 3 uger. Men selvfølgelig er det gode ved at vi har fri at hun kan komme tidligere hjem  

Men i sommeren skal vi på de værse familie besøg og rigtig hygge, måske en tur i en zoo og/eller lege land på et tidspunkt

Anmeld

26. juni 2013

Leneur

Den første uge tager vi på 1-dages ture, så håber det bliver strandvejr især. Den anden uge står i smukfest, så Silje kommer lidt på ferie både hos mormor og bonusmormor mens jeg passer mine vagter og hygger lidt på festivalen. Den sidste uge tager vi i sommerhus i Juelsminde og glæder mig faktisk, selvom biofar satte en stopper for vores udenlandstur i år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.