Hvad skal i ?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

baby012

Lullaby skriver:

Ja de var meget overraskede da vi ved morgenbordet sagde: Hov for resten unger, vi tager til Frankrig om 3 uger.

Hun er 6 mdr. Inden vi gik igang med pb sagde min mand, at han ville have barsel også. Så indgik vi et kompromis der sagde, at jeg ville få til efter sommerferien og så overtog han indtil hun var 1 år. Men for pokker. Jeg har svært ved at efterlade hende.

Men det da ikke en dårlig overraskelse !  

jeg ville ihvertfald være helt vild !  

kan godt forstå du synes det er hårdt :/ 

min søn er 9 måneder når han skal i vs .. Det har jeg det også bare SÅ svært med .. Men kunne ikke få længere barsel.. Pg manden har ingen barsel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

baby012

Loa skriver:

Er også skønt

Elsker det hele derovre, folk, varmen, det hele

Kunne jeg, så flyttede jeg der over

Det kan jeg godt forstå  

håber selv vi en dag kan tage derover ..  

Anmeld

25. juni 2013

Loa

baby012 skriver:

Det kan jeg godt forstå  

håber selv vi en dag kan tage derover ..  

Men hvis du skal giftes til september, så lover jeg dig tiden flyver afsted....

Anmeld

25. juni 2013

baby012

Loa skriver:

Men hvis du skal giftes til september, så lover jeg dig tiden flyver afsted....

Skal jeg 7-9-13  

håber du har ret, for tiden snegler sig afsted lige nu  

Anmeld

25. juni 2013

Loa

baby012 skriver:

Skal jeg 7-9-13  

håber du har ret, for tiden snegler sig afsted lige nu  

Cool dato

Jeg synes tiden fløj afsted og pludselig var det overstået.... Er sikker på sommeren nok skal gå hurtigt for jer

Anmeld

25. juni 2013

NinaNymannMadsen

Vi skal i slut juli på camping i husodde, hvor vi har lånt mine forældres camping vogn i nogen dage. Og så tror jeg vi finder ud af en tur i Legoland eller sådan noget.

Da vi ikke har bil er vi ret bundet på hænder og fødder jo. Og er afhængig af at der går busser eller tog rundt.

Eller tror jeg vi tager på stranden og på legepladser og sådan noget.

Skulle vi holde børnene hjemme når vi selv er hjemme skulle de aldrig afsted da farmand går hjemme permanent som invalide pensionist. Jeg har sommer ferie men skal søge en masse lærepladser, og fordi vores piger har så meget krudt i røven som de har skal de afsted indtil de selv har ferie. De ville kede sig ihjel her hjemme og det er selvom vi lavet alt muligt med dem. Det er bare ikke det samme med mor og far som det er i dagpleje og børnehaven

Anmeld

25. juni 2013

LilleChelle

Vi har ferie 28, 29, 30 og uge 34  

- Og vi skal en tur til Ørsted - (year, såååå fedt, når man selv har boet der   eller .. ) i sommerhus med svigerfamilien (med i gennemsnit 15 mennesker) i 4 dage - overlever aldrig .. 

Så skal vi en tur til Lalandia - dog først i August, sammen med vores to bedste vennepar Mathias kommer til at blive SÅÅÅÅÅÅ forkælet  

Og ellers skal vi bare hygge og rundt og se nogle småting  

I efterårsferien skal vi en tur til Tyskland en uge med svigerforældrene og alle deres børn/påhæng og børnebørn   

Anmeld

25. juni 2013

LinLin

Jeg ved ikke hvad vi skal, men mine drenge har faktisk mere ferie end jeg har i år! jeg har kun ferie i uge 28-29 ...
Den ældste holder nogle dage fri i uge 27 med sin far og hele uge 30 med sin farmor.
Den yngste er hjemme ved sin far (min mand) fire af dage i uge 30 og skal så een dag i sampasning! Det er første gang ever, at et af mine børn skal det, og jeg har det ikke super godt med det, men min mand har lige fået et job den dag, så det må være sådan...

Jeg holder aldrig ferie uden mine børn!

Anmeld

25. juni 2013

mulle85

tror bare det bliver lidt endags ture her, og hygge, min største dreng tager på 14 dages ferie ved sin far puha!

ellers skal mijn den mindste i dagpleje fra midt August puha synes tiden flyverafsted, og glæder mig bestemt ikke da!

Anmeld

25. juni 2013

helle85

baby012 skriver:

Vi har begge børn hjemme frA på torsdag, til D. 12 aug. Og jeg GLÆDER MIG !!  

vi skal bare rigtig hygge i denne ferie, har købt sæson kort til adskillige steder , det bliver så godt !  

hvor længe har i børnene hjemme ? 

Og sender i dem i instititution selvom at du/i har ferie, hvorfor ? 

Og hvad skal i lave med jeres guldklumper i ferien ? 

vi har ferie i denne uge og i næste uge vi skal i bonbonland og til Roskilde(da lucas skal have tjekket øre) det gør vi en lille tur ud af. og eller gå vi på legepladsen, osv. vi hygger bare og bruger tid sammen og det nyder børnene.

vi har så ferie i den uge hvor børnene starter i skole(så det kan man på en måde godt kalde uden børn, hvis man vil.)

og det har vi valgt fordi han har meget svært ved nye ting, så derfor gør sådan så han ikke behøver i sfo den uge så han kan komme hjem og slappe af og bearbejde de nye ting.

de holder så nogen fridage ind imellem sammen med mig hvor vi lave nogen småting har også tænkt mig måske at tage dem med i Knuthenborg park hvis økonomien siger ja til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.