Hvad skal i ?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

Krussedulle

Vi skal 4 dage til Jylland, og en uge på Bornholm

Randers regnskov, legoland og cirkus sommarum

Og så skal vi holde fødselsdag.

Min store dreng skal i skole efter ferien, så han starter i SFO, en uges tid før skolen begynder, så det hele ikke er komplet nyt, når han starter i skole!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

lycly

Jeg har ferie med min datter i næste uge og i uge 30. I næste uge skal vi bare hygge, evt på den blå planet og ude og nyde det forhåbentligt gode vejr I uge 30 tager vi op til mine forældre på landet. Bliver så dejligt

Anmeld

25. juni 2013

Pige2009

baby012 skriver:

Vi har begge børn hjemme frA på torsdag, til D. 12 aug. Og jeg GLÆDER MIG !!  

vi skal bare rigtig hygge i denne ferie, har købt sæson kort til adskillige steder , det bliver så godt !  

hvor længe har i børnene hjemme ? 

Og sender i dem i instititution selvom at du/i har ferie, hvorfor ? 

Og hvad skal i lave med jeres guldklumper i ferien ? 

Jeg har først ferie i uge 32-34 og der holder min datter selvfølgelig fri med mig alle tre uger med mig. Vi rejser 14 dage til Egypten med all inclusive, så det bliver skønt

Ellers skal hun ære i børnehave ind til da Jeg holder altid min datter hjemme, når jeg har fri.

Anmeld

25. juni 2013

Tip!

på fredag tømmer jeg min søns kasse og alt andet i børnehaven.. Så holder vi  ferie.. vi tar snart 9 dage til kreta sammen med min familie..

vi skal med min søster og svoger ud og sejle nogle dage.. 

Så pakker vi bilen, telt og børn og køre ud i det danske land for at finde en campingplads vi har lyst til at overnatte på..

Jeg skal arbejde et par weekender, men har hverdagene frie.. Så min søn kommer vist til at holde ferie i 5-6 uger.. 

Anmeld

25. juni 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg er lige startet på arbejde, så ingen ferie til os denne sommer

Jeg regner dog med, at vi vil gøre lidt ekstra ud af weekenderne. Tage på diverse museer og legepladser.

Til november skal vi 14 dage til Island og besøge min veninde + famile - så ingen store ture før det

Anmeld

25. juni 2013

SjeBets

baby012 skriver:

Vi har begge børn hjemme frA på torsdag, til D. 12 aug. Og jeg GLÆDER MIG !!  

vi skal bare rigtig hygge i denne ferie, har købt sæson kort til adskillige steder , det bliver så godt !  

hvor længe har i børnene hjemme ? 

Og sender i dem i instititution selvom at du/i har ferie, hvorfor ? 

Og hvad skal i lave med jeres guldklumper i ferien ? 

mine unger her ferie fra fredag, knægten tager en uge i SFO, og Tøsen tager med Manden, han er selvstændig.

Ugen efter tager hun til hendes farmor, og han tager til hans farmor.

Så tager han til sin far, og hun kommer hjem, og er sammen med min mand og hans børn en uge, så får jeg ferie i uge 30, der har vi hans børn og min datter det tager så hjem i i uge 31og så kommer min dreng hjem fra hans far, og så har jeg 31 og 32 med mine unger. Det er alt, men sådan er det med dele børn :/ det kan bare ikke altid gå op. Og når man ikke har mere end 3 uger, ja så tager man hvad man kan få. Plus tøsen er snart 13 så hun har også planer med hendes veninder så ved slet ikke hvor meget jeg for hende af se

Vi skal have hans igen i uge 32 regner vi med og så tager vi alle i luksus sommerhus en uge. Og tager ud op oplever en masse og i sommerland og sådan.

Men jeg går på barsel til november, og så har jeg masser af tid med alle ungerne, det bliver godt

Og nej sender dem ikke afsted hvis jeg selv har ferie.

Anmeld

25. juni 2013

Mamalou

Jeg har ferie i tre uger, og skal have min søn de meste af ugerne, da han holder en uges ferie med sin far ugen inden jeg får ferie. Min søn holder ferie alle mine ferieuger.

Vi skal hjem til min fødeby og (forhåbentlig) nyde sommeren og den fine strand der er der. Vi er ikke så ofte hos min familie, da der er lang transport tid, så det bliver skønt med nogle sammenhængende dage med familien. Vi skal helt sikkert også på nogle udflugter til zoo, sommerland osv. 

God ferie

Vh. Louise

Anmeld

25. juni 2013

MortilElias2010

Vi skulle have været i Norge med min mands bror, hans kone og derés søn men fordi jeg er blevet opsagt fra på fredag, måtte vi takke nej for hvor skulle pengene komme fra. Så er vi så heldige at min gudmor og hendes kæreste skal på ferie i uge 29/30 og hun spurgte os om vi ville låne hendes hus på Rømø i den uge med alt betalt - minus mad. Det er lige ned til stranden og tæt på havnen så vi kan få friske rejer  Mums! DET glæder vi os til. S krydser fingre for at alt lykkedes indtil da så vi kan holde ferie sammen i år og jeg ikke er nødsaget til at finde arbejde i sommerferien og arbejde istedet for at være sammen med min søn og mand. I en af ugerne skal Elias (3.5 år) i sommerhus med farmor (vores eget på Als) mens farfar arbejder. Det glæder han sig til - vi håber alting bliver bedre efter sommer  så de her rutschebaneture får en ende så vi bare kan slappe af uden hele tiden at finde nye måder at tjene penge på. Min mand arbejder så det er ikke det, men vi kan ikke undvære en indtægt fra mig for altid. Så ja pyh og yay på samme tid 

Anmeld

25. juni 2013

morethanperfect

Oscar skal med mig og Daniel , min søster og hendes kæreste til Fårup sommerland .. Noel skal passes af farmor imens , da han ikke får noget ud af det .. Så kan de 2 hygge sig

Ellers skal vi på strandture , naturama(dyremuseum) , zoo osv.. En masse forskellige små ture ... Og selvf. hygge herhjemme også

Og nej , han kommer ikke afsted selvom vi har ferie .. Det ville være fuldstændig åndsvagt .. Elsker at ha begge unger hjemme 

Anmeld

25. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
PT skriver:

Jeg er lige startet på arbejde, så ingen ferie til os denne sommer

Jeg regner dog med, at vi vil gøre lidt ekstra ud af weekenderne. Tage på diverse museer og legepladser.

Til november skal vi 14 dage til Island og besøge min veninde + famile - så ingen store ture før det

Ej hvor spænden med job! Hvor er det henne? X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.