Hvad skal i ?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.179 visninger
37 svar
25 synes godt om
25. juni 2013

baby012

Vi har begge børn hjemme frA på torsdag, til D. 12 aug. Og jeg GLÆDER MIG !!  

vi skal bare rigtig hygge i denne ferie, har købt sæson kort til adskillige steder , det bliver så godt !  

hvor længe har i børnene hjemme ? 

Og sender i dem i instititution selvom at du/i har ferie, hvorfor ? 

Og hvad skal i lave med jeres guldklumper i ferien ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Lullaby

På lørdag tager vi en uge til Frankrig på en campingplads vi fandt via sunnycamp.dk. Det var en pludselig indskydelse som vi gjorde en sen aften. Vupti. Vi havde ellers sagt til ungerne at vi ingen steder skulle da vi lige har købt hus men altså.. man har jo et standpunkt..

Ellers tager den store en tur i Knuthenborg på deres safarisommerskole i en uges tid.

Vi skal holde barnedåb.

Der er festuge om 14 dage så der skal vi helt sikkert op i byen og kigge et par dage. Se en masse børnehalløj.

Vi skal holde Izabellas børnefødselsdag.

Og inden vi får set os om er det den 6. august og så starter jeg op igen. Så er det manden der overtager barslen. Ved ikke rigtig hvordan jeg har det med det hvis jeg skal være ærlig..

Anmeld

25. juni 2013

Loa

Manden og Isabella holder to uger i juli, der skal de bare hygge hjemme...

Så holder vi alle tre uger i september hvor vi skal til San Diego og Los Angeles

Anmeld

25. juni 2013

baby012

Lullaby skriver:

På lørdag tager vi en uge til Frankrig på en campingplads vi fandt via sunnycamp.dk. Det var en pludselig indskydelse som vi gjorde en sen aften. Vupti. Vi havde ellers sagt til ungerne at vi ingen steder skulle da vi lige har købt hus men altså.. man har jo et standpunkt..

Ellers tager den store en tur i Knuthenborg på deres safarisommerskole i en uges tid.

Vi skal holde barnedåb.

Der er festuge om 14 dage så der skal vi helt sikkert op i byen og kigge et par dage. Se en masse børnehalløj.

Vi skal holde Izabellas børnefødselsdag.

Og inden vi får set os om er det den 6. august og så starter jeg op igen. Så er det manden der overtager barslen. Ved ikke rigtig hvordan jeg har det med det hvis jeg skal være ærlig..

Hvor lyder det bare som en hel fantastisk ide  

det blev børnene vel også glade for  

hvor gammel er din yngste, jeg har heldigvis barsel til november.. Synes bare det er lige om hjørnet når jeg ser hvor stor min lille dreng er blevet <3 

Anmeld

25. juni 2013

booster_88

Det bliver bare til en dags ture herhjemme, manden har ikk rigtig noget ferie og gøre godt med.

Men den anden sidste weekend i august har vi inviteret nogle af vores venner med til løkken, på løkken camping i deres hytte by, uden børn kun os voksne, og jeg glæder mig som en sindsyg.

Anmeld

25. juni 2013

baby012

Loa skriver:

Manden og Isabella holder to uger i juli, der skal de bare hygge hjemme...

Så holder vi alle tre uger i september hvor vi skal til San Diego og Los Angeles

Er slet ikke misundelig 

Det lyder da som en rigtig god ferie ide 

Anmeld

25. juni 2013

Loa

baby012 skriver:

Er slet ikke misundelig 

Det lyder da som en rigtig god ferie ide 

Vi er lidt forelskede i USA, så plejer at være der ferien går hen

Men nu er der bare lææææænge til september

Anmeld

25. juni 2013

Lullaby

baby012 skriver:

Hvor lyder det bare som en hel fantastisk ide  

det blev børnene vel også glade for  

hvor gammel er din yngste, jeg har heldigvis barsel til november.. Synes bare det er lige om hjørnet når jeg ser hvor stor min lille dreng er blevet <3 

Ja de var meget overraskede da vi ved morgenbordet sagde: Hov for resten unger, vi tager til Frankrig om 3 uger.

Hun er 6 mdr. Inden vi gik igang med pb sagde min mand, at han ville have barsel også. Så indgik vi et kompromis der sagde, at jeg ville få til efter sommerferien og så overtog han indtil hun var 1 år. Men for pokker. Jeg har svært ved at efterlade hende.

Anmeld

25. juni 2013

baby012

Loa skriver:

Vi er lidt forelskede i USA, så plejer at være der ferien går hen

Men nu er der bare lææææænge til september

Haha! Det kender jeg godt  

skal giftes i septemper, så synes jeg også bare der er LÆNGE til  

det bliver da dejligt at komme lidt bæk fra dk ?  

Anmeld

25. juni 2013

Loa

baby012 skriver:

Haha! Det kender jeg godt  

skal giftes i septemper, så synes jeg også bare der er LÆNGE til  

det bliver da dejligt at komme lidt bæk fra dk ?  

Er også skønt

Elsker det hele derovre, folk, varmen, det hele

Kunne jeg, så flyttede jeg der over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.