san skriver:
Ja hvordan oplevet du at få en MA. og hvor langt var du henne?
hvordan var dit forløb?
som noget at det værste nogensinde! min kæreste og jeg havde været i behandling ca. 1,5 år da det mod forventning endelig lykkedes på naturligvis (dog på hormonpiller). vi var begge meget lykkelige.. jeg havde ingen ide om at der var noget galt, dagen inden scanning i uge 7+ læste jeg en tråd her på siden om MA og blev pludselig super bange. oprettede derfor selv en tråd og blev beroliget af alle de søde brugere her inde.
desværre gik scanningen ikke så godt. min gynækolog scannede og kunne med det samme se 2 blommesække, men da hun scannede videre kunne hun ikke finde hjerte lyd ved nogen af dem. Jeg var sikker på at det var en regne fejl, og at jeg bare ikke var så lang henne som vi troede. desværre var der ikke noget at komme efter, så fik dem fjernet med medicin.
Selve aborten var hård, jeg har aldrig i mit liv grædt så meget. samtidig med aborten var jeg igang med uddannelse, som jeg valgte at sygemelde mig fra i 5 dage, hvor aborten fandt sted, men nul tolerance som gjorde det hele meget værre..
Nu er jeg gravid igen (25+4) med tvillinger endnu en gang, og har næsten ikke haft en dag uden bekymringer. jeg glæder mig ufattelig meget, men frygten for at miste sidder meget dybt i mig.
Anmeld