hvordan oplevet du MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

emmaemilie

san skriver:

Ja hvordan oplevet du at få en MA. og hvor langt var du henne?

hvordan var dit forløb?

Du kan læse mit MA forløb her, hvis du har lyst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

Krussedulle

san skriver:

hvordan var dit forløb?

Jeg havde et helt normalt forløb. Men alle tænkelige symptomer.. Blev endda indlagt pga hypermesis,. Og i den forbindelse blev jeg skannet et par gange 8+0 og 9+0.. Alt så fint ud!!

Mine symptomer fortsætte helt til nf, hvor jeg blev skannet, og der var en livlig baby derinde men han mente kun jeg var 11+ og ikke 13+.. en uge senere blev jeg skannet igen, og der var baby desværre gået til 12+ (14+ i forhold til sidste mens)

Kom på gyn afd med det samme, hvor de konstaterede at der intet liv var, blev indlagt og fik en udskrabning senere samme aften!

Var uden smerter og særlig meget blødning.. men det tog mig lang tid, at komme ovenpå igen!

Anmeld

26. juni 2013

san

emmaemilie skriver:

Du kan læse mit MA forløb her, hvis du har lyst!

Sikke et forløb du havde, ikke rart. håber alt er som det skal være idag... Er du blevet gravid igen og hvor lang tid gik der? Vi venter heller ikke, vi går igang så snart det er muligt med pb.. 

Anmeld

26. juni 2013

san

Åh nu skal jeg snart til tjek på sygehuset, håber alt er væk så jeg ikke skal have en udskrabning  Håber alt er som det skal være.. Der var ikke så meget tilbage, så håber det er væk nu.. Bliver helt nervøs 

Anmeld

26. juni 2013

san

27. juni 2013

emmaemilie

san skriver:

Sikke et forløb du havde, ikke rart. håber alt er som det skal være idag... Er du blevet gravid igen og hvor lang tid gik der? Vi venter heller ikke, vi går igang så snart det er muligt med pb.. 

Jeg er gravid igen - jeg nåede at have én mens, så blev jeg gravid, men havde så en SA. Efter SA'en havde jeg én mens igen og så blev jeg gravid igen, igen. Denne gang blev hun så siddende, og jeg har termin 7. september (7-9-13) - så hun er i sandhed en lille lykkebaby <3

I skal bare op på hesten igen - det er simpelthen det eneste der virker!

Og så kan jeg anbefale dig, at spise zink! Jeg spiste 30 mg zink hver dag, sammen med min gravitamin - både inden graviditeten og så helt indtil 2. trimester..
Zink skulle være godt for alt muligt, men det kan selvfølgelig også bare være, at det nu var vores tur!

Anmeld

27. juni 2013

asff

Oplevede det som frygteligt..  Jeg var 11+1, da hjertet stoppede med at slå. 

Anmeld

27. juni 2013

pcoramt

san skriver:

hvordan var dit forløb?

som noget at det værste nogensinde! min kæreste og jeg havde været i behandling ca. 1,5 år da det mod forventning endelig lykkedes på naturligvis (dog på hormonpiller). vi var begge meget lykkelige.. jeg havde ingen ide om at der var noget galt, dagen inden scanning i uge 7+ læste jeg en tråd her på siden om MA og blev pludselig super bange. oprettede derfor selv en tråd og blev beroliget af alle de søde brugere her inde.

desværre gik scanningen ikke så godt. min gynækolog scannede og kunne med det samme se 2 blommesække, men da hun scannede videre kunne hun ikke finde hjerte lyd ved nogen af dem. Jeg var sikker på at det var en regne fejl, og at jeg bare ikke var så lang henne som vi troede. desværre var der ikke noget at komme efter, så fik dem fjernet med medicin.

Selve aborten var hård, jeg har aldrig i mit liv grædt så meget. samtidig med aborten var jeg igang med uddannelse, som jeg valgte at sygemelde mig fra i 5 dage, hvor aborten fandt sted, men nul tolerance som gjorde det hele meget værre..

Nu er jeg gravid igen (25+4) med tvillinger endnu en gang, og har næsten ikke haft en dag uden bekymringer. jeg glæder mig ufattelig meget, men frygten for at miste sidder meget dybt i mig.

Anmeld

27. juni 2013

san

emmaemilie skriver:

Jeg er gravid igen - jeg nåede at have én mens, så blev jeg gravid, men havde så en SA. Efter SA'en havde jeg én mens igen og så blev jeg gravid igen, igen. Denne gang blev hun så siddende, og jeg har termin 7. september (7-9-13) - så hun er i sandhed en lille lykkebaby <3

I skal bare op på hesten igen - det er simpelthen det eneste der virker!

Og så kan jeg anbefale dig, at spise zink! Jeg spiste 30 mg zink hver dag, sammen med min gravitamin - både inden graviditeten og så helt indtil 2. trimester..
Zink skulle være godt for alt muligt, men det kan selvfølgelig også bare være, at det nu var vores tur!

Det lyder godt at lykken enlig er kommet til jer tillykke med det... ja jeg er oppe på hesten igen, skal bare lige scannes imorgen, og så håber vi alt er som det skal være. og så må vi igang igen

Anmeld

27. juni 2013

TR

san skriver:

hvordan var dit forløb?

Jeg havde en MA i uge 19 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.