Inspiration - hvilken farve neglelak bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

incognito

Lige nu har jeg gellack på, påført med mit eget sæt fra Depend. Jeg valgte denne gang at bruge en glimmerneglelak, men jeg har også en i orange, som jeg overvejer at påføre næste gang.
Fordelen ved gellacken er, at den holder i lang tid - jeg formår ALTID at fucke min neglelak op umiddelbart efter den er påført, da jeg næsten aldrig har tålmodigheden til at vente på at det tørrer. Det bliver dog bedre. Håber jeg. Øvelse gør mester og tålmodigheden bliver bedre!

Mine negle ser således sådan ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
spj skriver:

Den der tart deco kiggede jeg også på. Den tror jeg også jeg må eje. De andre farver er også flotte.
Hvad kostede det i levering?

35kr i levering så det kan godt betale sig

Anmeld

25. juni 2013

Mamalou

banana3 skriver:

Essie er et fantastisk mærke!

Jeg har 3 derfra i mint grøn, varm grå og en lakse/fersken farvet dog er jeg gravid lige nu, så der går jeg selvfølgelig ikke med dem. Men glæder mig MEGET til at kunne bruge dem igen

Elsker også Essie

Jeg har en fin neutral en - hedder "not just a pretty face". Den er lys rosa. Kunne købe mig fattig, det mærke laver så mange fine farver!

Vh. Louise

Anmeld

25. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

ano14316 skriver:

Eddie er faktisk en af de få neglelakker man godt må bruge som gravid da den ikke indeholde formaldehyd, toluene og dbp... Opi gør i øvrigt heller ikke...

Nemlig!

Her hjemme bruger jeg Nilens Jord. De er også uden alt muligt møg, og så er farverne bare alt alt for lækre.

Anmeld

25. juni 2013

Enirt

Jeg har en masse forskellige, har en del fra depend mest neutrale farver, som brune neuancer, lidt grå, og en mat lilla. Så har jeg lidt fra pieces i rød og bordeauxrød. Så har jeg nogen fra loreal, en gråblå, en grøn og en koboltblå. Har lige købt de her farver fra Mavala, se billedet. De hedder victoria (rød) og Lagoon (tyrkis). Kan gode lide at lege lidt med farver, så lige pt har jeg altid en eller to fingre på hver hånd i en anden farve end de andre

Har overvejet at købe en af de her fra Maybyline

http://blushingnoir.com/wp-content/uploads/2012/10/ColorShow_Sequins.jpg

og denne grønne fra Mavala:

http://www.matas.dk/mavala-mini-color_627786

Anmeld

25. juni 2013

spj

DianaRJS skriver:

jah har jeg

har ikke så meget andet at bruge tiden på da jeg allerede har ferie nu

og tak

Vildt du kan lave det på dig selv. Det må da være svært.

Anmeld

25. juni 2013

spj

incognito skriver:

Lige nu har jeg gellack på, påført med mit eget sæt fra Depend. Jeg valgte denne gang at bruge en glimmerneglelak, men jeg har også en i orange, som jeg overvejer at påføre næste gang.
Fordelen ved gellacken er, at den holder i lang tid - jeg formår ALTID at fucke min neglelak op umiddelbart efter den er påført, da jeg næsten aldrig har tålmodigheden til at vente på at det tørrer. Det bliver dog bedre. Håber jeg. Øvelse gør mester og tålmodigheden bliver bedre!

Mine negle ser således sådan ud:

Det ser også godt ud og en dejlig neutral farve der passer til alt.
Du har også pæne negle.

Anmeld

25. juni 2013

DianaRJS

spj skriver:

Vildt du kan lave det på dig selv. Det må da være svært.

hehe tak..

men nej jeg har den "egenskab" at jeg både er højre/venstre håndet   så har nok lidt letter ved det på den måde

Anmeld

25. juni 2013

spj

Mor11 skriver:

35kr i levering så det kan godt betale sig

Ja, det kan det da i hvert fald godt. Jeg skal da også have bestilt så.

Anmeld

25. juni 2013

Laulund87

De her 3 købte jeg i Tyskland. De to af dem ser ens ud, men den i midten er lyseblå og den til højre er lilla. De er SÅ flotte på

Det er ikke nogle farver jeg har sendt herhjemme. Der er svagt glimmer i to af dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.