Inspiration - hvilken farve neglelak bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

spj

Mor11 skriver:

Jeg plejede at bruge de billige depend lakker fra Matas, og syntes de var fine nok. 

Men..... Så købte jeg en Essie lak, og nu vil jeg aldrig mere købe depend! Essies ligger sig i et meget mere jævnt og fint lag, og penslen gør bare arbejdet 10 gange nemmere  

jeg er ret glad for en kraftig orange her til sommer eller alle former for pasteller men hvis du har lyst til "bare" at have enormt pæne naturlige negle, så kan jeg anbefale essies "sugar daddy". Den er meget gennemsigtig,  men får neglen til at se superflot ud (Google evt, hvis det er svært at forestille sig) 

Ja, Essie er bare gode. De holder også ret længe synes jeg. Har en til tæerne.

Må lige prøve at Google det, kan nemlig også godt lide et naturligt look.

Hvilken orange har du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

spj

Mor11 skriver:

125kr.    Så, de er lidt pebrede. Men der er så også en del mere i end i de der små depend

meeeen..... (Trommehvirvel) jeg har lige fundet dem til 49kr!!!!! På "billigvoks.dk" 

Ej okay, kunne jo købe mig fattig i farver på den side.

Anmeld

24. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
spj skriver:

Hvilken orange har du?

Jeg har "its obvious"

Anmeld

24. juni 2013

serinasmor

Jeg bruger mest gennemsigtig klar lak på fingrene, da jeg ikke helt har vænnet mig til synet af lak på fingrene og stadig trænger til at øve motorik i venstre hånd. Der er guld på tæerne er ikke glad for røde farver , men det kan skifte

Anmeld

24. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
spj skriver:

Hvilken orange har du?

Er der regler for hvad der er til tæer og fingre??? 

Undrede mig bare lige, hehe. Har aldrig tænkt over det 

Anmeld

24. juni 2013

Laulund87

Jeg bruger Essie, mest pastelfarver

Den er dyr ja, men i Tyskland købte jeg 3 for 100 kr!

Anmeld

24. juni 2013

spj

Mor11 skriver:

Jeg har "its obvious"

Den ser også flot ud.

Det kribler helt i fingrene efter nogle nye farver.

Anmeld

24. juni 2013

spj

Mor11 skriver:

Er der regler for hvad der er til tæer og fingre??? 

Undrede mig bare lige, hehe. Har aldrig tænkt over det 

Nej nej, har bare altid kun brugt den på tæerne fordi jeg jo altid har bidt negle, også er det jo ikke pænt med neglelak på fingrene.

Anmeld

24. juni 2013

Miss BananaHammock

spj skriver:

Hej piger

Er lige stoppede med at bide negle og er lidt nødt til at have neglelak på her i starten, for ikke at komme til at bide dem. Det minder mig ligesom om at jeg ikke må bide i dem. Så søger lidt inspiration til farver.
Kom gerne med jeres ynglings mærke, evt hvad farven hedder og billed hvis i har lyst.

Jeg bruger chanel neglelak. Synes simpelhen bare farvene er fantastiske og holdbarheden er super. Men prisen er også høj. 185kr for en flaske.

På fødderne elsker jeg mørke farver om vinteren og spræng farverige farver om sommeren.

På hænderne er farven mest mørk - lilla, blå, etc. også sørger jeg for at det passer med outfittet. Bruger kun neglelak på hænderne når jeg skal i byen, da babysvømning og flaskerengøring er hård ved holdbarheden og jeg synes det er så teenager kikset at have neglelak der er gået af hist og her.

Anmeld

24. juni 2013

spj

serinasmor skriver:

Jeg bruger mest gennemsigtig klar lak på fingrene, da jeg ikke helt har vænnet mig til synet af lak på fingrene og stadig trænger til at øve motorik i venstre hånd. Der er guld på tæerne er ikke glad for røde farver , men det kan skifte

Det med øvelse kender jeg godt. Det kan være meget svært at ramme med venstre hånd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.