Inspiration - hvilken farve neglelak bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
LRJ skriver:

Jeg laver nogle lign. disse når jeg tager neglelak på - Jeg prøver at stoppe med at bide negle og sålænge jeg har neglelak på så bider jeg ikke i dem
det hedder Water Marble Negle, og det er kun fantasien der sætter stopper for hvilke farver du laver med

Hvordan i alverden kan du fumle rundt med sådan noget, uden at have det smurt ud over alle breder!!! Haha

jeg er sgu imponeret over at man kan ha så rolig en hånd 

Jeg er stadig en hat til at lægge helt alm lak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

LRJ

Mor11 skriver:

Hvordan i alverden kan du fumle rundt med sådan noget, uden at have det smurt ud over alle breder!!! Haha

jeg er sgu imponeret over at man kan ha så rolig en hånd 

Jeg er stadig en hat til at lægge helt alm lak 

Det ikke mine negle dem der, da jeg ikke lige har et billede på mobilen
men du tager en kop vand, propper en dråbe neglelak i, og bliver ved indtil du har de farver i den som du vil, så tager du tape på fingerene rundt om neglen, og så dupper du to fingere i af gangen det ikke så svært

Anmeld

27. juni 2013

chael

Bruger neglelak fra essie..

Og jeg har en ny farve på, hver 2. Dag

Anmeld

27. juni 2013

spj

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Uh, jeg er næsten kun lige stoppet. Tror jeg kører på 3-4 uge hvor jeg ikke har bidt negle. Synes også neglelak hjælper. Det smager forfærdeligt! 

Ja, det gør det nemlig også minder det ligesom en om at man ikke skal bide i dem. Det hjælper også at sidde og file og lægge lak på synes jeg.

Anmeld

27. juni 2013

spj

LRJ skriver:

Jeg laver nogle lign. disse når jeg tager neglelak på - Jeg prøver at stoppe med at bide negle og sålænge jeg har neglelak på så bider jeg ikke i dem
det hedder Water Marble Negle, og det er kun fantasien der sætter stopper for hvilke farver du laver med

Det er godt nok flot. Laver du det sådan helt selv eller hvad man skal sige? Det er da helt vildt man kan det.

Det hjælper nemlig også mig med lak til ikke at bide negle.

Anmeld

27. juni 2013

spj

chael skriver:

Bruger neglelak fra essie..

Og jeg har en ny farve på, hver 2. Dag

Det er også dem jeg bruger. De er så gode.

Vildt at du lægger ny på hver 2. Dag. Jeg synes det er svært at få tid til med børn.

Hvilken farver bruger du?

Anmeld

27. juni 2013

janne1986

spj skriver:

Hej piger

Er lige stoppede med at bide negle og er lidt nødt til at have neglelak på her i starten, for ikke at komme til at bide dem. Det minder mig ligesom om at jeg ikke må bide i dem. Så søger lidt inspiration til farver.
Kom gerne med jeres ynglings mærke, evt hvad farven hedder og billed hvis i har lyst.

Jeg bruger ikke et bestemt mærke..... 

Jeg bruger ofte pang farver, pink, neon gul osv og så enten laver hjerter eller smiley'er på med en tandstik med sort.... 

det er vældig populært i børnehaven jeg er i..... Og mine egne børn laver jeg også smiley'er på.... 

Anmeld

28. juni 2013

chael

spj skriver:

Det er også dem jeg bruger. De er så gode.

Vildt at du lægger ny på hver 2. Dag. Jeg synes det er svært at få tid til med børn.

Hvilken farver bruger du?

Bruger alle mulige farver... Ingen bestemte farver

Jeg køber nye relativt ofte...

Anmeld

28. juni 2013

LRJ

spj skriver:

Det er godt nok flot. Laver du det sådan helt selv eller hvad man skal sige? Det er da helt vildt man kan det.

Det hjælper nemlig også mig med lak til ikke at bide negle.

Ja kaver det selv set er ikke så svært som det ser ud

Anmeld

28. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fejl  Se næste hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.