Inspiration - hvilken farve neglelak bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.713 visninger
84 svar
34 synes godt om
24. juni 2013

spj

Hej piger

Er lige stoppede med at bide negle og er lidt nødt til at have neglelak på her i starten, for ikke at komme til at bide dem. Det minder mig ligesom om at jeg ikke må bide i dem. Så søger lidt inspiration til farver.
Kom gerne med jeres ynglings mærke, evt hvad farven hedder og billed hvis i har lyst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

banana3

spj skriver:

Hej piger

Er lige stoppede med at bide negle og er lidt nødt til at have neglelak på her i starten, for ikke at komme til at bide dem. Det minder mig ligesom om at jeg ikke må bide i dem. Så søger lidt inspiration til farver.
Kom gerne med jeres ynglings mærke, evt hvad farven hedder og billed hvis i har lyst.

Essie er et fantastisk mærke!

Jeg har 3 derfra i mint grøn, varm grå og en lakse/fersken farvet dog er jeg gravid lige nu, så der går jeg selvfølgelig ikke med dem. Men glæder mig MEGET til at kunne bruge dem igen

Anmeld

24. juni 2013

annec

banana3 skriver:

Jeg har 3 derfra i mint grøn, varm grå og en lakse/fersken farvet dog er jeg gravid lige nu, så der går jeg selvfølgelig ikke med dem. Men glæder mig MEGET til at kunne bruge dem igen

Må man spørge hvorfor du ikke går med neglelak fordi du er gravid?

Anmeld

24. juni 2013

Moma

annec skriver:

Må man spørge hvorfor du ikke går med neglelak fordi du er gravid?

Sikkert fordi der i mange neglelak bl.a. er formaldehyd i. 

Anmeld

24. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg plejede at bruge de billige depend lakker fra Matas, og syntes de var fine nok. 

Men..... Så købte jeg en Essie lak, og nu vil jeg aldrig mere købe depend! Essies ligger sig i et meget mere jævnt og fint lag, og penslen gør bare arbejdet 10 gange nemmere  

jeg er ret glad for en kraftig orange her til sommer eller alle former for pasteller men hvis du har lyst til "bare" at have enormt pæne naturlige negle, så kan jeg anbefale essies "sugar daddy". Den er meget gennemsigtig,  men får neglen til at se superflot ud (Google evt, hvis det er svært at forestille sig) 

Anmeld

24. juni 2013

annec

Mor11 skriver:

Jeg plejede at bruge de billige depend lakker fra Matas, og syntes de var fine nok. 

Men..... Så købte jeg en Essie lak, og nu vil jeg aldrig mere købe depend! Essies ligger sig i et meget mere jævnt og fint lag, og penslen gør bare arbejdet 10 gange nemmere  

jeg er ret glad for en kraftig orange her til sommer eller alle former for pasteller men hvis du har lyst til "bare" at have enormt pæne naturlige negle, så kan jeg anbefale essies "sugar daddy". Den er meget gennemsigtig,  men får neglen til at se superflot ud (Google evt, hvis det er svært at forestille sig) 

Hvad er prisen på de neglelak? :-)

Anmeld

24. juni 2013

annec

Moma skriver:

Sikkert fordi der i mange neglelak bl.a. er formaldehyd i. 

Okay. Har godt nok bare aldrig tænkt over at neglelak også er farligt

Anmeld

24. juni 2013

spj

banana3 skriver:

Ja, Essie er bare fantastiske. Dem plejer jeg også at bruge til tæerne. Den der lakse/fersken farvet ved du hvad den hedder?
Har set flere med sådan en farve og synes det er så flot, men synes det er svært når jeg står og kigger i butikken.

Anmeld

24. juni 2013

spj

annec skriver:

De koster vidst 100 kr. Har et par stykker til tæerne.

Anmeld

24. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
annec skriver:

125kr.    Så, de er lidt pebrede. Men der er så også en del mere i end i de der små depend

meeeen..... (Trommehvirvel) jeg har lige fundet dem til 49kr!!!!! På "billigvoks.dk" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.