Dele værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

Chili

Moma skriver:

Det kan de sagtens. Der er msnge børn, der er nødt til at dele værelse - og det de lære meget af  Min storbror var ved at være teenager dengang. Det var ikke så fedt for ham. Men det var kun en kort periode. 

Ja, det skal nok gå
Man må også bare dele "legeværelset" lidt op, så der er noget til alle aldersgrupper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

DianaRJS

Chili skriver:

Det er da ikke så langt imellem, men selvfølgelig, hvis de altid har haft hver deres er det nok svære at sætte dem sammen lige pludseligt

nej men bette manden var heller ikke helt planlagt...

for at sige det hmm "pænt" er der faktisk ingen af dem der er..

første gang blev jeg gravid på p-piller, anden gang på mini-piller og denne her gang på p-stav og et sprunget kondom -.-

men altså de er der og elsker dem som bare fanden

men ja udover det er de nogle hmm bestemte herre begge to så der er ofte strid mellem dem, enten pga legetøj eller fordi de bare gerne vil have deres vilje, men på samme tid forguder de hinanden så kunne lgie forstille mig hvordan det ville blive at få dem til at sove i samme rum

Anmeld

24. juni 2013

L&V

Chili skriver:

Nu tænker jeg lidt ud i fremtiden
Men vi kunne godt tænke os 3 børn, vi har lige pt Oliver på 8 måneder! Og ønsker os en til, i 2014 også en i 2016, så der ikke kommer for mange år imellem
Men vi er begge under uddannelse, og først færdig om 5-6 år (med barsel indregnet). Lige nu bor vi i en 3 værelses lejlighed og vil nok gøre det når nr. 2 kommer, så de må dele værelse. Vi har søgt rækkehus, 4 værelses og håber vi kan få så hurtigt så muligt, men der er jo nogle års ventetid...
Men når nr. 3 så kommer (og vi forhåbenligt er flyttet) ville vi godt kunne lave et fælles soveværelse med lidt legetøj, et stort og lækkert legeværelse til deling, med rumdelere osv. Så der er plads til alle! Også lidt legetøj i stuen, så de har flere muligheder, hvis de vil være i fred fx.

Det blev lidt rodet, men hvad alt i alt, hvad mener i om det at dele værelse? Når der er nogle år imellem dem..

Her hjemme har vi taget et helt bevidst valg om at de som små ska dele værelse, vi har to ekstra værelser så det er slet ikke der skoen trykker..
Der bliver 22måneder mellem vores børn og når lillebror sover igennem får han en seng inde ved storesøster..
Vi mener der kan være en stor tryghed i at sove sammen og når de er tætte forestiller jeg mig ikke de store problemer i det..

Hvis det bliver et problem så tager vi den derfra men indtil videre er det planen indtil storesøster siger stop..

Anmeld

24. juni 2013

Chili

DianaRJS skriver:

nej men bette manden var heller ikke helt planlagt...

for at sige det hmm "pænt" er der faktisk ingen af dem der er..

første gang blev jeg gravid på p-piller, anden gang på mini-piller og denne her gang på p-stav og et sprunget kondom -.-

men altså de er der og elsker dem som bare fanden

men ja udover det er de nogle hmm bestemte herre begge to så der er ofte strid mellem dem, enten pga legetøj eller fordi de bare gerne vil have deres vilje, men på samme tid forguder de hinanden så kunne lgie forstille mig hvordan det ville blive at få dem til at sove i samme rum

Ja okay hehe.
Din krop lyder som om den gerne vil producere børn

Og dejligt med en enkelt pige i flokken vel ?

Anmeld

24. juni 2013

Chili

Månsson skriver:

Her hjemme har vi taget et helt bevidst valg om at de som små ska dele værelse, vi har to ekstra værelser så det er slet ikke der skoen trykker..
Der bliver 22måneder mellem vores børn og når lillebror sover igennem får han en seng inde ved storesøster..
Vi mener der kan være en stor tryghed i at sove sammen og når de er tætte forestiller jeg mig ikke de store problemer i det..

Hvis det bliver et problem så tager vi den derfra men indtil videre er det planen indtil storesøster siger stop..

Hvis alt går som planlagt og jeg bliver gravid med det samme kommer der også til at være omkring 21-22 måneder imellem, så derfor jeg også tænker de sagtens kan dele.. Også som du siger, trygheden er jo rar og se kan bruge hinanden rigtig meget

Anmeld

24. juni 2013

L&V

Chili skriver:

Hvis alt går som planlagt og jeg bliver gravid med det samme kommer der også til at være omkring 21-22 måneder imellem, så derfor jeg også tænker de sagtens kan dele.. Også som du siger, trygheden er jo rar og se kan bruge hinanden rigtig meget

Præcis.. Tænker os de er ret "store" før de har behov for privat liv på den måde.. i den alder vil de jo gerne være der hvor andre er osv

Anmeld

24. juni 2013

Chili

Månsson skriver:

Præcis.. Tænker os de er ret "store" før de har behov for privat liv på den måde.. i den alder vil de jo gerne være der hvor andre er osv

Ja, og det må da være skønt med alt muligt forskelligt legetøj og både mor og far er der i stedet for at mor er inde hos søster

Anmeld

25. juni 2013

DianaRJS

Chili skriver:

Ja okay hehe.
Din krop lyder som om den gerne vil producere børn

Og dejligt med en enkelt pige i flokken vel ?

haha ja, men altså så er det sku da godt den kan bruges til noget fornuftigt udover at se træls og tyk ud

men jo bliver skønt, havde faktisk forventet jeg fik 2 drenge mere i flokken, så var helt i chok da hun sagde den ene var en pige  anede slet ikke hvad jeg skulle sige eller reagere, så tror det var godt jeg havde en veninde med der har en datter som kunne fyre kommentaren af " ja så er du nok nødt til at skal ud og lære lidt om hello kitty, og få købt noget lyserødt"

Anmeld

25. juni 2013

Koen.

Det kommer vist an på børnene for her gik det ikke!! Lillebror kan ganske simpelt bare ikke sove sammen med nogen for så vågne3 han 100 gangr om natten

Vi var så så heldige at finde et hus på landet med to værelser og soveværelse så var det ikke et problem

Anmeld

25. juni 2013

Chili

DianaRJS skriver:

haha ja, men altså så er det sku da godt den kan bruges til noget fornuftigt udover at se træls og tyk ud

men jo bliver skønt, havde faktisk forventet jeg fik 2 drenge mere i flokken, så var helt i chok da hun sagde den ene var en pige  anede slet ikke hvad jeg skulle sige eller reagere, så tror det var godt jeg havde en veninde med der har en datter som kunne fyre kommentaren af " ja så er du nok nødt til at skal ud og lære lidt om hello kitty, og få købt noget lyserødt"

Hehe 4 drenge er også lige rigeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.