Dele værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

MortilElias2010

Jeg delte værelse først med min ældste lillebror, dernæst delte han værelse med vores lillesøster og til sidst delte hun værelse med vores yngste lillebror - det fungerede fint  Jeg har nok været ...  ErHm... Ja han er 27 og jeg er 34 dvs 7 års forskel og han sov inde hos vores forældre indtil han var et par år for da kom lillesøster så ja jeg har været 8-9 år indtil jeg flyttede i eget værelse ved siden af min storebror og de små overtog værelset nedenunder  Go ahead siger jeg bare og  For at I får så mange børn som I ønsker jer. Indenfor tidsrammen er jo svært at fastlægge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

DianaRJS

Chili skriver:

Min storebror havde sit eget, men vi var altid enten hos ham eller hos os, så vi har altid delt meget
Det var først da min bror døde min søster og jeg begyndte at glide lidt fra hinanden, da hun desværre valgte at isolerer sig meget.. Og mest ville være alene ..

orh øv...

er ked af at høre om jeres tab....

men ja det ser man desværre meget...

Anmeld

24. juni 2013

Chili

Moma skriver:

Det kommer meget an på børnene, men jeg synes, at når de når skolealderen, så er det nødvendigt med hver deres værelse. Så kan de få brug for at kunne tage egne venner med hjem (som kun de skal kege med) og kunne lykke døren. 

På et tidspunkt var vi tre børn om ét værlse, det synes min storebror ikke altid var så fedt. 

Nej, selvfølgelig skal man se på barnets behov, men hvis de fra små lære at dele og sove sammen kan de det vel i hvert fald til 6 års alderen, og derefter må man jo snakke om hvad man evt. Kan gøre, hvis pladsen stadig mangler

Anmeld

24. juni 2013

Morgensol

Vores piger er der 19 mdr imellem.. De er nu halvandet og 3 år og de har altid delt værelse og kommer til at gøre det så længe vi bor her hvor vi bor nu.. Hvilket vi regner med blir mange mange år endnu.. Sådan er det bare, det er jo heldigvis os der er forældrene og dermed os der bestemmer!

Min mand kommer af en søskendeflok på 6 så der har de altid delt værelser på kryds og tværs, det har altid fungeret upåklageligt. Hvor jeg kun har en bror, så vi har altid haft hvert vores værelse.

Anmeld

24. juni 2013

Chili

DianaRJS skriver:

orh øv...

er ked af at høre om jeres tab....

men ja det ser man desværre meget...

Ja.. Desværre. Det er jo ikke noget nogle ønsker, men ting sker desværre
Ellers tror jeg stadig vi havde delt meget til vi flyttede hjemmefra
Hvor gamle er dine store børn?

Anmeld

24. juni 2013

DianaRJS

Chili skriver:

Ja.. Desværre. Det er jo ikke noget nogle ønsker, men ting sker desværre
Ellers tror jeg stadig vi havde delt meget til vi flyttede hjemmefra
Hvor gamle er dine store børn?

ja desværre....

Jeg har Andreas på 4,10 - 5 til august.

og Lillebror Sebastian på 3..

og så venter jeg tvillinger, en lille prins og en lille prinsesse til december

Anmeld

24. juni 2013

Chili

MortilElias2010 skriver:

Jeg delte værelse først med min ældste lillebror, dernæst delte han værelse med vores lillesøster og til sidst delte hun værelse med vores yngste lillebror - det fungerede fint  Jeg har nok været ...  ErHm... Ja han er 27 og jeg er 34 dvs 7 års forskel og han sov inde hos vores forældre indtil han var et par år for da kom lillesøster så ja jeg har været 8-9 år indtil jeg flyttede i eget værelse ved siden af min storebror og de små overtog værelset nedenunder  Go ahead siger jeg bare og  For at I får så mange børn som I ønsker jer. Indenfor tidsrammen er jo svært at fastlægge  

Skønt
Ja, men vi håber det går som første gang (3 måneder). Synes heller ikke det er pladsen det skal komme an på, når man tænker hvor mange børn man vil have

Anmeld

24. juni 2013

Moma

Chili skriver:

Nej, selvfølgelig skal man se på barnets behov, men hvis de fra små lære at dele og sove sammen kan de det vel i hvert fald til 6 års alderen, og derefter må man jo snakke om hvad man evt. Kan gøre, hvis pladsen stadig mangler

Det kan de sagtens. Der er msnge børn, der er nødt til at dele værelse - og det de lære meget af  Min storbror var ved at være teenager dengang. Det var ikke så fedt for ham. Men det var kun en kort periode. 

Anmeld

24. juni 2013

Chili

Bertemor skriver:

Vores piger er der 19 mdr imellem.. De er nu halvandet og 3 år og de har altid delt værelse og kommer til at gøre det så længe vi bor her hvor vi bor nu.. Hvilket vi regner med blir mange mange år endnu.. Sådan er det bare, det er jo heldigvis os der er forældrene og dermed os der bestemmer!

Min mand kommer af en søskendeflok på 6 så der har de altid delt værelser på kryds og tværs, det har altid fungeret upåklageligt. Hvor jeg kun har en bror, så vi har altid haft hvert vores værelse.

Jeg har også selv delt værelse med min tvilling og min mand delte værelse med et plejebarn hans forældre havde, og der har aldrig været nogle problemer
Tror sagtens det kan gå i hvert fald

Anmeld

24. juni 2013

Chili

DianaRJS skriver:

ja desværre....

Jeg har Andreas på 4,10 - 5 til august.

og Lillebror Sebastian på 3..

og så venter jeg tvillinger, en lille prins og en lille prinsesse til december

Det er da ikke så langt imellem, men selvfølgelig, hvis de altid har haft hver deres er det nok svære at sætte dem sammen lige pludseligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.