Hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Hehe, mon ikke de fleste gør det ?

Jeg har altid haft meget lyst til sex, men da jeg stoppede med p-piller sidste år, så blev det endnu 'værre' (BEDRE)

Jeg har også altid haft en enorm sexlyst!
Og jeg har faktisk haft overvejet om jeg burde prøve et andet p-pille mærke.. (Jeg får nogle andre nu, end før jeg blev gravid)
Påvirker de ikke forskelligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Mick

Anonym skriver:

Hej alle derude

Har lige brug for at spørger jer hvor meget sex i har ca om ugen?
Min mand og jeg har i snit 1-2 gange om ugen, hvilket er fint for mig, men han føler ikke det er nok..
Vi har også et barn på 8 måneder.

Vi har været sammen i 4,5 år og vores sexliv var jo flere gange om dagen i starten, også gik det ned til de der 4-5 gange om ugen, men efter vi fik barn har jeg bare ikke haft den samme lyst og det hører jeg meget for!

lige pt er det ikke så tit, ikke i forhold til hvad det har været, men det har måske noget med sommervarmen at gøre og så har vi også været en del på familie ferie.

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

lige pt er det ikke så tit, ikke i forhold til hvad det har været, men det har måske noget med sommervarmen at gøre og så har vi også været en del på familie ferie.

Anmeld

28. juli 2013

Mick

lige en rettelse. vi har faktisk haft sex to gange i dag :-) men ellers er det ikke så tit pt :-)

Anmeld

28. juli 2013

millesofie

1-2gange om dagen sådan ca nogen gange 3 

vi har været sammen i lidt over 10mdr og venter en lille til marts 

han har 2 børn som er her hver anden weekend og jeg har en på 3 år som er her hver dag 

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

1-2gange om dagen sådan ca nogen gange 3 

vi har været sammen i lidt over 10mdr og venter en lille til marts 

han har 2 børn som er her hver anden weekend og jeg har en på 3 år som er her hver dag 

En mere med rigtig meget gang i den, dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.