Hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Er det pga. Børn? Oprydning? madlavning? Eller ??  

Lidt af det hele

Min mand og jeg har dog lavet en plan nu, så han hjælper mere til med det huslige herhjemme, det hjalp lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Har stemt 2-3 gange i ugen. Synes det svinger meget. Nogle uger gør vi det hver dag og andre mindre. Vi har været sammen 13 år og tror vi begge er tilfredse

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Vi har bare ikke behovet
Vi har været sammen i næsten 10 år nu og har nummer to barn på vej.

Ja okay hvis det fungere er det jo det vigtigste

Anmeld

26. juli 2013

EnGodMor

5 til 6 gange har jeg stemt. 

Anmeld

26. juli 2013

baby012

Anonym skriver:

Lidt af det hele

Min mand og jeg har dog lavet en plan nu, så han hjælper mere til med det huslige herhjemme, det hjalp lidt

Skulle lige til at sige det  

vi herhjemme er 100% fælles om pligterne .. Så det giver os begge overskud til ting som f.Eks. At sætte os ned om aftenen, se en god film , og så have fantastisk sex bagefter  

håber det lykkes jer 

Anmeld

26. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej alle derude

Har lige brug for at spørger jer hvor meget sex i har ca om ugen?
Min mand og jeg har i snit 1-2 gange om ugen, hvilket er fint for mig, men han føler ikke det er nok..
Vi har også et barn på 8 måneder.

Vi har været sammen i 4,5 år og vores sexliv var jo flere gange om dagen i starten, også gik det ned til de der 4-5 gange om ugen, men efter vi fik barn har jeg bare ikke haft den samme lyst og det hører jeg meget for!

Har stemt 1-2, vi har en søn på 4 måneder, og jeg føler mig ikke helt klar på, at springe ud i det 'vilde sexliv' endnu..
Så jeg tror det er mig der bremser den lidt, men min kæreste virker ikke utilfreds, han forstår mig godt..
Jeg gik også godt og grundigt i stykker under fødslen, så jeg har en del 'problemer' med mit underliv der også sænker lysten fra min side..

Desværre!

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Skulle lige til at sige det  

vi herhjemme er 100% fælles om pligterne .. Så det giver os begge overskud til ting som f.Eks. At sætte os ned om aftenen, se en god film , og så have fantastisk sex bagefter  

håber det lykkes jer 

Jo tak
Det kommer også langsomt igen, men vores søn er lige nu ikke den sødeste.. Og vågner hver aften imellem 23-24 og vil gerne sidde og putte i en time så den ene går altid i seng og står op om morgenen og den anden bliver oppe med ham...
Vi prøver at gøre det mere tidligt på aftenen..

Anmeld

26. juli 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej alle derude

Har lige brug for at spørger jer hvor meget sex i har ca om ugen?
Min mand og jeg har i snit 1-2 gange om ugen, hvilket er fint for mig, men han føler ikke det er nok..
Vi har også et barn på 8 måneder.

Vi har været sammen i 4,5 år og vores sexliv var jo flere gange om dagen i starten, også gik det ned til de der 4-5 gange om ugen, men efter vi fik barn har jeg bare ikke haft den samme lyst og det hører jeg meget for!

Så ofte vi kan.. 

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Har stemt 1-2, vi har en søn på 4 måneder, og jeg føler mig ikke helt klar på, at springe ud i det 'vilde sexliv' endnu..
Så jeg tror det er mig der bremser den lidt, men min kæreste virker ikke utilfreds, han forstår mig godt..
Jeg gik også godt og grundigt i stykker under fødslen, så jeg har en del 'problemer' med mit underliv der også sænker lysten fra min side..

Desværre!

Øv du gik så meget i stykker under fødselen
Men altid noget din kæreste forstår dig

Nogle gange glemmer min mand bare at se det store billed i det hele

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Så ofte vi kan.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.