Hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Øv du gik så meget i stykker under fødselen
Men altid noget din kæreste forstår dig

Nogle gange glemmer min mand bare at se det store billed i det hele

Sådan tror jeg mange mænd har det, det med at de synes de får for lidt..

Jeg tror min kæreste er så forstående overfor det fordi han fik en god snak med den JM der var der under fødslen der fortalte at jeg var bristet rigtig meget indvendigt, hvilket jo har efterladt arvæv, og min krop heler som, ja jeg ved sgu ikke, så jeg har MEGET arvæv, som til tider kan føles som en tampon som sidder forkert.. Der er ikke noget at gøre ved det, for hvis vi fjerner det bliver der jo et nyt ar..

Umiddelbart er jeg tilfreds med vores sexliv, da jeg, som du, har MAX MINUS på overskudskontoen - så søvn bliver altså bare prioriteret rigtig højt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Sådan tror jeg mange mænd har det, det med at de synes de får for lidt..

Jeg tror min kæreste er så forstående overfor det fordi han fik en god snak med den JM der var der under fødslen der fortalte at jeg var bristet rigtig meget indvendigt, hvilket jo har efterladt arvæv, og min krop heler som, ja jeg ved sgu ikke, så jeg har MEGET arvæv, som til tider kan føles som en tampon som sidder forkert.. Der er ikke noget at gøre ved det, for hvis vi fjerner det bliver der jo et nyt ar..

Umiddelbart er jeg tilfreds med vores sexliv, da jeg, som du, har MAX MINUS på overskudskontoen - så søvn bliver altså bare prioriteret rigtig højt..

Ej hvor øv, det jeg ked af at høre
Men dejligt jm snakkede med din kæreste!

Søvn bliver også prioteret, selvom vores søn er 9 måneder nu

Anmeld

27. juli 2013

2børn2

Har svaret 2- 3 gange.. manden arbejder nemlig nat så det er svært at få post mere ind. .. men ville gerne :-)

Anmeld

27. juli 2013

morethanperfect

3-4 gange om ugen ..

Anmeld

27. juli 2013

BabyMama2

Anonym skriver:

Hold da op! Det var godt nok meget
Hvordan har i tid til det ?

Hihi, ja  ja det jo lige det, altså jeg går i øjeblikket i jobklub/fitness hverdag-fredag fra kl 09:00-14:00 og er først hjemme 15:30 ca. Så egentlig et meget godt spørgsmål om tiden  Men vi er meget glade for hinanden og vi har det meget godt med vores sex, og så tror jeg også lidt at det er pga PB.

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

2børn2 skriver:

Har svaret 2- 3 gange.. manden arbejder nemlig nat så det er svært at få post mere ind. .. men ville gerne :-)

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

3-4 gange om ugen ..

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

VanessaAndersen skriver:

Hihi, ja  ja det jo lige det, altså jeg går i øjeblikket i jobklub/fitness hverdag-fredag fra kl 09:00-14:00 og er først hjemme 15:30 ca. Så egentlig et meget godt spørgsmål om tiden  Men vi er meget glade for hinanden og vi har det meget godt med vores sex, og så tror jeg også lidt at det er pga PB.

Hehe så kan man endnu bedre finde tid
Jeg håber det lykkes for jer

Anmeld

27. juli 2013

BabyMama2

Anonym skriver:

Hehe så kan man endnu bedre finde tid
Jeg håber det lykkes for jer

Lige præcis, mange tak

Anmeld

28. juli 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Ja okay

Det er hvad min mand drømmer om

Hehe, mon ikke de fleste gør det ?

Jeg har altid haft meget lyst til sex, men da jeg stoppede med p-piller sidste år, så blev det endnu 'værre' (BEDRE)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.