Hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange gange om ugen? Ca!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.495 visninger
55 svar
15 synes godt om
23. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej alle derude

Har lige brug for at spørger jer hvor meget sex i har ca om ugen?
Min mand og jeg har i snit 1-2 gange om ugen, hvilket er fint for mig, men han føler ikke det er nok..
Vi har også et barn på 8 måneder.

Vi har været sammen i 4,5 år og vores sexliv var jo flere gange om dagen i starten, også gik det ned til de der 4-5 gange om ugen, men efter vi fik barn har jeg bare ikke haft den samme lyst og det hører jeg meget for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

AnnaK89

Vi har 1-2 gange hver/hveranden måned

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Vi har 1-2 gange hver/hveranden måned

Så skal min mand da ikke klage! Synes til tider bare det svært at finde overskuddet

Anmeld

23. juni 2013

AnnaK89

Anonym skriver:

Så skal min mand da ikke klage! Synes til tider bare det svært at finde overskuddet

Her er det mig der klager
Min mand gider nemlig ikke.

Anmeld

23. juni 2013

Benjamins'mor

Det er sku svært at sætte tal på. Nogen gange kan vi et par gange om ugen, men som regelt går der et par uger imellem. Sådan er det når jeg er gravid, så gør det ondt på mig.

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Her er det mig der klager
Min mand gider nemlig ikke.

Haha så føler jeg halvt med din mand

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Det er sku svært at sætte tal på. Nogen gange kan vi et par gange om ugen, men som regelt går der et par uger imellem. Sådan er det når jeg er gravid, så gør det ondt på mig.

Da jeg var gravid gjorde vi det næsten heller ikke.. Men han glæder sig til vi skal lave en til, for der får han jo meget!

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

Jeg har stemt 4-5 gange om ugen ..
Nogle gange er det hver dag, det afhænger lidt af hans arbejde (da han indimellem kommer hjem, når jeg sover)..

Anmeld

25. juli 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Hej alle derude

Har lige brug for at spørger jer hvor meget sex i har ca om ugen?
Min mand og jeg har i snit 1-2 gange om ugen, hvilket er fint for mig, men han føler ikke det er nok..
Vi har også et barn på 8 måneder.

Vi har været sammen i 4,5 år og vores sexliv var jo flere gange om dagen i starten, også gik det ned til de der 4-5 gange om ugen, men efter vi fik barn har jeg bare ikke haft den samme lyst og det hører jeg meget for!

den er lidt svær at sætte antal på da det skifter så meget her, det kommer i perioder hvor mere bare vil have mere,

Efter jeg er blevet gravid og meget lystig har vi da været sammen ca 1 gang dagligt, og ihvertfald 4-5 gange i ugen.
men jeg har krydset af i 2-3 gange i ugen, for sådan har det været alle de andre år vi har været sammen, vi er bare lige ramt af ny forelskelse og lykke

tænker da også vi kommer ned på 1-2 gange i ugen måske mindre når først vores baby kommer ud

vi har været sammen i knap 7 år

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Jeg har stemt 4-5 gange om ugen ..
Nogle gange er det hver dag, det afhænger lidt af hans arbejde (da han indimellem kommer hjem, når jeg sover)..

Ja okay

Det er hvad min mand drømmer om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.