Hvor mange smøger røg du under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Jeg oprettede igår en tråd om jeg havde røget 3 smøger i forbindelse med min eksamen, som jeg var ved at skide røde grantræer over, og JEG HAR IKKE RØGET IDAG, HELLER IKKE INDEN EKSAMEN!!! (holdte med at ryge i Sep i forbindelse med PB, og røg så 3 igår)

Men så slog det mig, gad vide hvor mange der egentlig ryger under graviditeten og hvor meget?

Dette er ikke en "hakke-på-rygerne" tråd, men er blot nysgerrig!

Ano svar tilladt

ja jeg ligger ikk skjul på jeg røg fødte igår en dejlig dreng på 3770g og 54 cm hvor mange har jeg ikk tal på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

ano14316

Anonym skriver:

Jeg oprettede igår en tråd om jeg havde røget 3 smøger i forbindelse med min eksamen, som jeg var ved at skide røde grantræer over, og JEG HAR IKKE RØGET IDAG, HELLER IKKE INDEN EKSAMEN!!! (holdte med at ryge i Sep i forbindelse med PB, og røg så 3 igår)

Men så slog det mig, gad vide hvor mange der egentlig ryger under graviditeten og hvor meget?

Dette er ikke en "hakke-på-rygerne" tråd, men er blot nysgerrig!

Ano svar tilladt

Da jeg opdagede at jeg bar gravid gjorde jeg noget så irrationelt som at ryge... Jeg panikkede, var sikker på at det skulle være en abort... 

Jeg røg nok en 15-20 cigaretter i alt i de dage... Det var lige omkring 4-5 uge tror jeg... Nu hader jeg mig selv for det.. måske er det årsagen til at Magnus fik 2 median halscyster og derfor er blevet lagt i narkose 3 gange. 

Det er lige deromkring at skjoldbugskirtlen dannes bagved i munden og rykker ned på plads og danner en kanal der kan give denne type cyste, og man har så en teori om at rygning i graviditeten kan øge risikoen for cyster... 

Anmeld

22. juni 2013

Mami_Ravn

ano14316 skriver:

Da jeg opdagede at jeg bar gravid gjorde jeg noget så irrationelt som at ryge... Jeg panikkede, var sikker på at det skulle være en abort... 

Jeg røg nok en 15-20 cigaretter i alt i de dage... Det var lige omkring 4-5 uge tror jeg... Nu hader jeg mig selv for det.. måske er det årsagen til at Magnus fik 2 median halscyster og derfor er blevet lagt i narkose 3 gange. 

Det er lige deromkring at skjoldbugskirtlen dannes bagved i munden og rykker ned på plads og danner en kanal der kan give denne type cyste, og man har så en teori om at rygning i graviditeten kan øge risikoen for cyster... 

Men det er der SÅ mange ting der kan.. Tænk over hvordan vores forældre levede og vi er da blevet relativt oroblemfrie.. Derudover så tænk på hvormange der først opdager graviditeten i 6-8 uge og har levet et helt "normalt" liv inden. Flere jeg kender med både fest og røg og de har fået store sunde børn.... Har tilgengæld to som giktotal amok med alt ift de restriktioner der er og havde det fint med det.. Begge deres børn er så bare multi allergikere og har siden fødslen været syge alt for tit.

Ikke at jeg ikke kan følge fin tankegang, men ville ikke give mig selv skylden. 

Jeg røg en del (3-4 om dage ) selv efter jeg havde smidt pillerne, og stoppede først da jeg fandt ud af Blop lå derinde

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

Mami_Ravn skriver:

Men det er der SÅ mange ting der kan.. Tænk over hvordan vores forældre levede og vi er da blevet relativt oroblemfrie.. Derudover så tænk på hvormange der først opdager graviditeten i 6-8 uge og har levet et helt "normalt" liv inden. Flere jeg kender med både fest og røg og de har fået store sunde børn.... Har tilgengæld to som giktotal amok med alt ift de restriktioner der er og havde det fint med det.. Begge deres børn er så bare multi allergikere og har siden fødslen været syge alt for tit.

Ikke at jeg ikke kan følge fin tankegang, men ville ikke give mig selv skylden. 

Jeg røg en del (3-4 om dage ) selv efter jeg havde smidt pillerne, og stoppede først da jeg fandt ud af Blop lå derinde

nemlig. min mor røg også med mig, og jeg føler mig da forholdsvis normal

alt det jeg er unormal på kan jeg vidst ikke bearbejde hende for haha

Anmeld

22. juni 2013

Benjamins'mor

Da jeg ventede min søn røg jeg 5-10 om dagen. Denne gang nok 10-15 om dagen, starter til rygestop ved jm på mandag - og vil gerne stoppe helt.

Anmeld

22. juni 2013

Muhmi

Jeg røg ca. 15 om dagen med Silas og det samme med Rune.. Silas vejede 3224 og var 54cm lang da han blev født 39+6. Rune vejede 3576 og var 52 cm lang da han blev født 39+2. Ingen af dem har følgesygdomme og de er begge forud i deres udvikling.

Anmeld

22. juni 2013

gokkelok

DianaRJS skriver:

nemlig. min mor røg også med mig, og jeg føler mig da forholdsvis normal

alt det jeg er unormal på kan jeg vidst ikke bearbejde hende for haha

Jamen, du har jo allergi og astma 

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

gokkelok skriver:

Jamen, du har jo allergi og astma 

ja men den må jeg desværre ligge på min fars skuldre og ikke min mors

Anmeld

22. juni 2013

Robin Hood.

Muhmi skriver:

Jeg røg ca. 15 om dagen med Silas og det samme med Rune.. Silas vejede 3224 og var 54cm lang da han blev født 39+6. Rune vejede 3576 og var 52 cm lang da han blev født 39+2. Ingen af dem har følgesygdomme og de er begge forud i deres udvikling.

Du ved da slet ikke endnu om dine børn er sluppet ? 

Anmeld

22. juni 2013

Muhmi

Robin Hood. skriver:

Du ved da slet ikke endnu om dine børn er sluppet ? 

Nej men indtil videre gør jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.