Hvor mange smøger røg du under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget røg du under graviditeten?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.272 visninger
36 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg oprettede igår en tråd om jeg havde røget 3 smøger i forbindelse med min eksamen, som jeg var ved at skide røde grantræer over, og JEG HAR IKKE RØGET IDAG, HELLER IKKE INDEN EKSAMEN!!! (holdte med at ryge i Sep i forbindelse med PB, og røg så 3 igår)

Men så slog det mig, gad vide hvor mange der egentlig ryger under graviditeten og hvor meget?

Dette er ikke en "hakke-på-rygerne" tråd, men er blot nysgerrig!

Ano svar tilladt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

CroQuis

Ryger ikke selv

Men er bekendt med en kvinde, der røg et par cigaretter om dagen, i starten af sin graviditet - indtil hun fik så dårlig samvittighed at hun stoppede. Hun startede dog igen da barnet var færdigt med at amme...

Anmeld

20. juni 2013

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg oprettede igår en tråd om jeg havde røget 3 smøger i forbindelse med min eksamen, som jeg var ved at skide røde grantræer over, og JEG HAR IKKE RØGET IDAG, HELLER IKKE INDEN EKSAMEN!!! (holdte med at ryge i Sep i forbindelse med PB, og røg så 3 igår)

Men så slog det mig, gad vide hvor mange der egentlig ryger under graviditeten og hvor meget?

Ano svar tilladt

Jeg har stemt "holdte i graviditeten", men jeg røg heller ikke inden

Jeg var så fesen at jeg gik en stor bue udenom rygere, og kunne jeg ikke gå uden om holdte jeg vejret, fik voldsom kvalme af lugten 

Anmeld

20. juni 2013

Lilje82

jeg har stemt blankt, da jeg stoppede 4 måneder før jeg blev gravid og har ikke røget siden.

Anmeld

20. juni 2013

Ryberg

jeg stoppede 1½ måned før jeg fandt ud af at jeg var gravid..

Men har røget 3-5 cigaretter efterfølgende i hele graviditeten, når jeg har været stresset eller været oppe og køre over et eller andet...

Vi indtager så meget andet affald via vores lunger, så det ser jeg ikke noget problem i

Er med på, at man ikke skal ryge 20 om dagen når man er gravid, for så tror jeg på, at det har en effekt på det hele..

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

KittyGirl skriver:

jeg stoppede 1½ måned før jeg fandt ud af at jeg var gravid..

Men har røget 3-5 cigaretter efterfølgende i hele graviditeten, når jeg har været stresset eller været oppe og køre over et eller andet...

Vi indtager så meget andet affald via vores lunger, så det ser jeg ikke noget problem i

Er med på, at man ikke skal ryge 20 om dagen når man er gravid, for så tror jeg på, at det har en effekt på det hele..

Tja, aner virkelig ikke hvad der er værst, ryge et par enkelte smøger gennem en hel graviditet, eller stresse fuldstændig total rundt, bo i midtbyen med bilosen, drikke et par øl, eller noget helt andet?

Anmeld

20. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Ano svar tilladt

jeg har sagt 5-10 men sådan er det ikke helt....

Jeg røg ca. 1 pakke inden jeg blev gravid, og er desværre en af dem der ikke kan stoppe fra den ene dag til den anden uden at mit temperament ryger helt i vejret

men i hvert fald er i uge 15 nu, og nogle dage ryger jeg måske kun 1 eller 2 hvor andre dage kan jeg stadig godt ryge op til 10 alt afhængig af om jeg er mega "stresset" eller  hvis vi f.eks. bare har haft en skide dårlig morgen....

men når det så er sagt ligger jeg på max 5 pr dag hvis man skal sige over længere periode f.eks.

Anmeld

20. juni 2013

tankai

Anonym skriver:

Ano svar tilladt

Jeg havde hele tiden sagt, at jeg ville stoppe, når jeg stod med en positiv test, og det gjorde jeg 15 februar, og har ikke rørt en smøg siden..

Lysten har heller ikke rigtigt været der, så det var det helt rigtige tidspunkt for mig 

Anmeld

20. juni 2013

Hailiesmom11

Jeg stoppede da vi startede pb i august 2012
Men pga stress har jeg røget 15-20 cigaretter i alt, er absolut ikke stolt over at have røget mens jeg er gravid men,gjort er gjort..

Anmeld

21. juni 2013

mrhl

Anonym skriver:

Ano svar tilladt

Jeg holdt en uge eller to inden jeg opdagede jeg var gravid. Hvis ikke jeg var gravid tror jeg jeg var begyndt st ryge igen, men kan simpelthen ikke få mig selv til at gøre det mod mit ufødte barn. Jeg er i 17. Uge så der går lige nogle måneder før jeg helt 100% kan sige at jeg var røgfri under graviditeten, men det er i højeste grad planen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.