5 ting I ikke vidste om mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2008

camillawp1982

Hej :))

Jeg vil også være med.

1) Jeg har autisme (i mild grad), men jeg bliver eddikesur hvis du begynder at tale om "Rain Man" eller "Mr. Bean" for sådan er jeg altså ikke.

2) Jeg har været ved at gå ud i en sump i Grønland, fordi jeg var syg pga. sol og væskemangel, så jeg kunne ikke selv styre hvad jeg foretog mig. Jeg var kommet væk fra vandregruppen og måtte have hjælp til at finde de andre igen.

3) Jeg har fundet ud af at Jan Gintberg er en ganske flink mand. Han kom engang til at smadre et stykke chokoladelagkage ud over min hvide bluse ved et uheld, fordi han kom løbende ud fra en scene og ikke så mig, men han gjorde alt hvad han kunne for at rette op på skaden igen.

4) Jeg har engang "passet" en 13-årig dreng med DAMP og autisme i en weekend på et hotel imens forældrene var til konference. Problemet var bare at forældrene havde glemt at tage noget underholdning med til den stakkels dreng, så vi havde kun fjernsynet og lidt papir til at lave flyvere af. Behøver jeg sige at det blev en meget lang weekend?

5) Hvis jeg får de 15.000 kr. tilbage som mit gamle boligselskab (bolighajer) skylder mig, så vil jeg have kørekort, for det har jeg nemlig ikke endnu.

MVH Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

Karina N.

Skæg idé:) 1. Jeg stak af hjemmefra kl. 2 om natten da jeg var 16 2. skulle egentlig tabe mig 5 kg, men rå æder chokolade så snart fam. er ude af døren og påstår derefter at det er ufatteligt at jeg ikke taber mig når jeg spiser så sundt:$ 3.har været 15 uger på p4's dansktop i 2002.... 4. er ekstreeeem b-menneske!! 5. min mand er 19 år ældre end jeg og har syet børnenes dåbskjoler:) Kh. Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.