5 ting I ikke vidste om mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2008

Kaufie

1: Har 5 (fem!!) fugleedderkopper i hver sit terrarie (nu får jeg nok ikke besøg af ret mange af jer...)
2: Fandt min mand på Dating.dk
3: Har boet ½ år i hhv Frankrig, England og Australien
4: Har nægtet at servere morgenmad for Tom McEwan fordi kl var over 11.
5: Elsker chokolade - og SKAL jeg bare have noget, så ryger pålægschokoladen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2008

Mimic

1: Er totalt panisk angst for edderkopper, men dybt fascineret af slanger og andre krybdyr.;) 2: Mødte min forlovede gennem online spillet World of Warcraft ( der er idag mere end 9 mio spillere, så man må sige at det var et lykketræf)(L) 3: Har forsøgt at tage mit eget liv 8 gange:$ heldigvis lykkedes det aldrig:) 4:Venter på at få mine nye tænder (skal ha gebis/protese pga agressiv paradontose) er lidt trist over det, er jo kun 23:'( 5:har gået til springgymnastik i 12 år, stoppede pga dårlige knæ og hofter, men nåede dog at være på eliteplan i 4 år og nåede også at blive fuldt uddannet træner i både rytme og springgymnastik.:))

Anmeld

19. marts 2008

MorCamilla

Sjov leg.. Rigtig god ide..

5 ting om mig:

1. Jeg kommer oprindeligt fra Sverige..
2. Jeg hader edderkopper.. (som mange af jer andre også ;))
3. Jeg har arbejdet som undertøjsmodel for 5-6 år siden efterhånden..
4. Jeg tror på det "overnaturligt" ting man ikke kan se, men nogle kan føle..
5. Jeg er meget tynd. (uden at være syg vil jeg godt lige understrege) 180 høj og 55 kg..

Anmeld

19. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Linda skriver:[/småt][/f] 1: Er totalt panisk angst for edderkopper, men dybt fascineret af slanger og andre krybdyr.;) 2: Mødte min forlovede gennem online spillet World of Warcraft ( der er idag mere end 9 mio spillere, så man må sige at det var et lykketræf)(L) 3: Har forsøgt at tage mit eget liv 8 gange:$ heldigvis lykkedes det aldrig:) 4:Venter på at få mine nye tænder (skal ha gebis/protese pga agressiv paradontose) er lidt trist over det, er jo kun 23:'( 5:har gået til springgymnastik i 12 år, stoppede pga dårlige knæ og hofter, men nåede dog at være på eliteplan i 4 år og nåede også at blive fuldt uddannet træner i både rytme og springgymnastik.:))[/citat] hov hvad server spillede du på? lol...her spillede hele familien inden vi fik tif.

Anmeld

19. marts 2008

Mimic

hov hvad server spillede du på?
lol...her spillede hele familien inden vi fik tif.

spiller på doomhammer, ligesom kæresten og en stor del af den øvrige familie... spiller ikke så meget mere... synes der er mere end rigeligt at se til:P

hvad med dig/jer..??

Anmeld

19. marts 2008

Loggidut

Linda skriver:

hov hvad server spillede du på?
lol...her spillede hele familien inden vi fik tif.

spiller på doomhammer, ligesom kæresten og en stor del af den øvrige familie... spiller ikke så meget mere... synes der er mere end rigeligt at se til:P

hvad med dig/jer..??

twilights hammer, og vi spiller heller ikke mere p.t

Anmeld

19. marts 2008

linemus

Mette Kaufmann skriver:

1: Har 5 (fem!!) fugleedderkopper i hver sit terrarie (nu får jeg nok ikke besøg af ret mange af jer...)
2: Fandt min mand på Dating.dk
3: Har boet ½ år i hhv Frankrig, England og Australien
4: Har nægtet at servere morgenmad for Tom McEwan fordi kl var over 11.
5: Elsker chokolade - og SKAL jeg bare have noget, så ryger pålægschokoladen....

Nej, nej, nej, Mette. Det var lige nøjagtig det jeg tænkte. Puha, et chok jeg ville få, hvis jeg kom intetanende hjem til dig... 8(

Kanon påskeprofilbillede by the way 8D

Anmeld

20. marts 2008

Kaufie

linemus skriver:

Mette Kaufmann skriver:

Nej, nej, nej, Mette. Det var lige nøjagtig det jeg tænkte. Puha, et chok jeg ville få, hvis jeg kom intetanende hjem til dig... 8(

Kanon påskeprofilbillede by the way 8D

Hehe... Jeg husker som regel at fortælle folk det inden de tager stilling til om de vil besøge mig. Det er glippet et par gange.... Men så slukker vi bare lyset hos dem...... Smider lige et pic af dem i mit fotoalbum...så er I advaret....

Anmeld

20. marts 2008

Hyner

Fed leg.....
1: Har fødselsdag samme dag som Jim Carrey (17. Januar)
2: Synes min højre side af kroppen er bedre end den venstre (og det kan jeg ikke forklare)
3: Er blevet operet for pardentose 2 gange ved min fortand inden min 18års fødselsdag.
4: Fik opereret min blindtarm væk da jeg var 26 uger henne i min graviditet.
5: Hader synet af tær, og afskyr når de skal vaskes... YAIKS!!!!

Anmeld

20. marts 2008

Siber

Jeg kan da også lige nå at være med

1. Jeg er bange for høns og andet fugleværk...........ad føj
2. har arbejdet i en grillbar, hvor jeg tabte en friture kylling på gulvet, og da det var den sidste samlede jeg den op, og puttede den på tallerkenen pog serverede den!
3. Hader at se min krop i et spejl
4. hader hår i håndvasken
5. har spist røget sild sammen med DAD, det var ikke en fornøjelse!

Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.