5 ting I ikke vidste om mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2008

Regine

jeg vil da også være med...

1. min mor er dødeligt syg af kræft hun er 47år.
2. jeg går Aldrig med strømper...
3. jeg har forbi over for Hajer...
4. jeg drømmer at stikke af til en paradis ø med mine børn og min kærste og aldrig komme til bage til DK igen...
5. jeg kan ikke sige fra over for andre mensker....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2008

SaNiNa

1. jeg går altid i nederdel
2. Min bedste tv-serie Venner/Friends
3. Har brændt vore miniovn af her til morgen
4. Ejer den gammel spand af bil (men elsker den da den kan kører mig lige hvor hen jeg vil)
5.Rigtig bage for edderkopper (min hankat spiser dem for mig)

Anmeld

23. marts 2008

Tessa85

her er 5 fra mig.

1. er som mange også panisk bange for edderkopper.
2. er BI
3. er panisk bange for at miste min datter hver gang hun blir syg. (efter hun har været indlagt og var døden nær)
4. ville slå ihjel for min datter hvis det var den eneste udvej.
5. er nymfoman og colaholiker:P

Anmeld

23. marts 2008

MrsMartens

1. Får ALDRIG et normalt forhold til mad (har haft spiseforstyrrelse i 4 år, og har overspist i snart 10):'( 2. Går ikke med strømper fra 1. maj til 1. oktober 3. Har været kærester med en pige 4. Ville gerne have haft at David var en pige:S:$ 5. Har talt med afdød Morfar:-o

Anmeld

23. marts 2008

Nadi

1. Mit navn, Nadia, betyder håb, og min yndlingsfarve, grøn, er håbets farve

2. Jeg har skycosted over en 450m dyb kløfte i Colorado Springs

3. Jeg synes mænd i uniformer er utrolig sexede

4. Er panisk angst for at få brystkræft og dø før jeg har set min søn vokse op (jeg har lidt over 20% i risiko for at få det og muligvis 80%, hvis jeg bærer genet)

5. Mit ordsprog/motto er "I believe in love and justice"

Anmeld

24. marts 2008

H+S Skjolgborg.

1. Jeg er hammer god til af lave mad og bage(elsker det af stå alene i køkken og bare lave nået god mad).Jeg fik 11 tal da jeg gik på aftensskole godt nok i 94 + gået til det i skolen + 4 år i træk på aftensskole.Jjeg skulle have været kok siger alle jeg kender stort set :)*SS*..

2. Elsker dyr er ikke bange for nogle overhovede dog nogle jeg er mere vild med ind andre især eddekopper elsker dem de holder flugerne væk dejligt.....

3. Har af spiseforstyrrelse siden jeg var 10 år rigtigt slemt fra jeg var 14-21 år.Men det har gået udtrolig godt de sidste 8 mdr + taget 9.5 kg på 7 mdr.under begge mine gravidter har der overhovede ikke været nået..tog 17 på 1 gang 27.5 på anden gang.pyha..

4. Bange for at miste min søn hver gang han er syg med høj feber. da han har været indlagt og var døden nær 2 gange og været operere 7 gange og skal opereres for 8 gange her den 4/4.

5. Jeg har altid været bange for af midste dem jeg elsker i det hele taget om de dør eller ikke vil se mig mere forlader mig og jeg aldrig ser dem igen....

Anmeld

25. marts 2008

Katjaro

Mine 5 ting

1) Der er 10 års forskel på min mand og min forrige kæreste (de har sågar fødselsdag samme dag)
2) Jeg hader blødkogte æg
3) Jeg har arbejdet 5 uger i Val Thorens som skiguide
4) Jeg fik først kørekort som 29 årig
5) Har gået i skole 21 år af mit liv

Hilsen Katja

Anmeld

25. marts 2008

A.I.G.

Mine 5 ting

1) Der er 17 års forskel på min mand og min forrige kæreste
2) min mand har syet en skidragt med inderfor (det er for sjovt så den skulle lige med)
3) Jeg er sønderjyde
4) jeg elsker at pille bussemænd og lugte til mine egne prutter
5) jeg er ikke voksen , jeg leger bare jeg er det

Hilsen Anette

Anmeld

28. marts 2008

Villa

Hmmm! 1) Er komplet natteravn, da jeg elsker den ro der er om natten. Hvilket irritere mig lidt:( 2) Mødte min første Kolding Kæreste på Knud's og den 3. som er min nuværende på Gokke :P 3) Da jeg gik på efterskole lavede jeg hul i skridtet på mine bukser, for ikke at blive taget i at "hygge" med kæresten (L) 4) Har prøvet det meste, de fleste steder og ved hvad jeg ikke er til ;) Min vildeste fantasi er at gøre det i en glas elevator ved højlys dag i myldretid (uden at blive opdaget, hvis det da er muligt) :P 5) Har ikke hæmninger nok, og ingen hemmeligheder (C) Hvilket min bedre halvdel ikke altid er så begejstret for :$ Mit motto er : Vær selv den forandring du ønsker at se i verden ;) Vicky

Anmeld

28. marts 2008

Doktor Doolittle

Hahaha sjov leg :)): 1. Jeg har kun de bryster, jeg selv har betalt for at få syet på 2. Jeg har sprunget elastikspring i Tsitsikamma, Bloukrantz Bridge i Sydafrika, 280 meter (de påstod selv det var verdens højeste???) og jeg følte mig udødelig resten af dagen :)) 3. Jeg har været ved at blive spist af en krokodille, da jeg faldt ud af en båd i Sydafrika på River Rafting :'( 4. Jeg har en stor del af mit liv kæmpet med dårligt selvværd, derfor 1. 5. Jeg har dyrket sex diverse offentllige steder, bl.a. i elevatoren på hotel Astoria ved Hovedbanen i København og på McD i Paris :P Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.