5 ting I ikke vidste om mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2008

Pia

SÅ prøver jeg også.

1. Jeg mødte min mand i jomfruanegade (L)
2. Jeg sover altid nøgen og nyder det ;)
3. Jeg har rengøringsvandvid her hjemme og praler gerne af det :D
4. Her hjemme er det mig der må tage mig af de små edderkopper vi engang imellem får på besøg.
5. Jeg er hamrende ræd for at nogen skal finde på og bryde ind ved os om natten mens vi sover :(

Det er da en sjov måde og lærer noget om hinanden på :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2008

Malene

Så hopper jeg os på. 1) Mødte min kærste på netdate i juni 2003.:D 2) Elsker gamle danske film(gerne med Dirch Passer og Ove Sprogø) og disney tegnefilm:$ 3) kan ikke fordrage grøntsager.+o( 4) Frygter så meget at vi skal få indbrud(har heldigvis aldrig prøvet det).:'( 5) Er ikke særlig glad for at gå ude alene når det er mørkt, frygter at blive overfaldet. :'(

Anmeld

21. marts 2008

Mikkelmusen

okay så...

1. jeg har engang solgt 4 kasser øl til Carl mar møller
2. jeg hader rugbrød
3. jeg kan godt spise det samme hver dag i en uge, uden at være gravid vel og mærke :)
4. jeg er betydeligt glad for skumdelfiner
5. jeg reder sjældent mit hår 8D

Anmeld

21. marts 2008

rlyn

Ej, hvor sjov en tråd...den hopper jeg med på.

1: Har lært Johannes Møllehave, hvordan han laver tomatroser - elsker bare den mand
2: Har arbejdet som stripper :-o;)
3: Har dyrket sex i en rundkørsel i England - indtil vi blev busted af politiet og måtte indkassere en bøde for det :$:P Det skal lige siges, at det var om natten og der var lidt træer i rundkørslen, så vi stod ikke bare midt i det hele.
4: Har været på 6-ugers international militærøvelse i USA. Jeg arbejdede som kok hos DFDS, og da ét af deres skibe skulle leases ud til den brittiske marine til denne øvelse, så ansøgte jeg om at komme med som kok - og det kom jeg. På skibet var 1600 soldater og det var jo så dem jeg skulle være med til at lave mad til. Det var verdens sjoveste, vildeste, fuldeste, spændende, lærerige og frækkeste :$ tur.
5: Har været ude at sejle med Zididada i en uge i.f.m. en radioudsendelse på P3. Huha, det var en sjov og våd uge :D;)

Knus Rikke
...der ikke altid har været lige "pæn" i kanterne :$;) - men som sq har haft det sjovt

Anmeld

21. marts 2008

Rasmine

Os' mig: 1: Har sprunget elastikspring, 90 meter, 2 gange. 2: Rasmus "blev lavet" i en brandert, vi kender dato, tid og sted... :$ 3: Blev næsten jordet af Boris Becker, i en lufthavn i Miami. 4: Da Rasmus "ville ud", gik der 7,5 timer, fra veerne startede, til vi sad hjemme på terassen igen. 5: Har sat på ryggen af en LEVENDE krokodille i Thailand (Set i bakspejlet: MEGET dumt egentligt) Feeed leg, flere af dem, tak! :)

Anmeld

21. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Os' mig: 1: Har sprunget elastikspring, 90 meter, 2 gange. 2: Rasmus "blev lavet" i en brandert, vi kender dato, tid og sted... :$ 3: Blev næsten jordet af Boris Becker, i en lufthavn i Miami. 4: Da Rasmus "ville ud", gik der 7,5 timer, fra veerne startede, til vi sad hjemme på terassen igen. [rød]5: Har sat på ryggen af en LEVENDE krokodille i Thailand (Set i bakspejlet: MEGET dumt egentligt)[/rød][f][/f] Feeed leg, flere af dem, tak! :) [/citat] ja bacon, det er fandme ikke i orden at skræmme en krokodille på den måde...det en OMMER!!!!!! LOOOOOOOL ;):D

Anmeld

22. marts 2008

Pia.

Hvor var det her bare en sjov leg... Og lidt sjovt at læse alle jeres indlæg, især når man kunne se sig selv i mange af dem ;)

Knus Pia(H)

Anmeld

22. marts 2008

Skovurt

Huha man fik sig da nogle billige grin af at læse denne tråd :D (og egentlig også lidt lidt røde ører - for hvor kan man da relatere til meget af det)
Men vil da selv lidt bidrage:

1: Kan spise uanede mængder af citronfromage med flødeskum - uden at blive dårlig
2: Er dumpet én eksamen ud af mange (9 + 10 kl., HHX og pæd.udd.), selvfølgelig var det den
afsluttende.
3: Lider af højdeskræk, men vil somregel gerne op - tør bare ikke komme ned :$
4: Kan finde på at smide rodet ind i bunden af skabet hvis der kommer gæster.
5: Har stjålet en kasse klemmentiner (dog ved et uheld - de stod under barnevognen), og sagde ikke noget, selvom jeg opdagede det kort tid efter jeg forlod kassen :$

Anmeld

22. marts 2008

Juniors mor

Super god underholdning at læse denne tråd, så jeg må hellere også bidrage:
1. Los Angeles politi har ledt efter mig :$
2. Er medlem af 10.000 m klubben (L)
3. Fik 13 i mit bachelorprojekt 8D
4. Er gået fra regningen på en restaurent (ikke med vilje..) :(
5. Var på toppen af World Trade Center 1 uge før de styrtede sammen 8(

Anmeld

22. marts 2008

Mortil3

Ja jeg er med på den:

1: Jeg har 15 slanger (forskellige snoge, kongepythoner og en kongeboa)
2: Min mand er min første og eneste rigtige kæreste/mand (L)(har dog haft mandlige
"venner" inden.
3: Er panisk bange for edderkopper og højder. Ang. højder så blev jeg lokket op i London Eye, da det var nået halvvejs op sad jeg bare i midten og var sikker på at alverdens ulykker ville ske 8(, men kom dog ned i god behold :$.
4: Mit favorit "feriested" er London, som min mand og jeg besøger nogle gange om året.
5: Er filmnarkoman... og fjernsyns- for den sags skyld :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.