(Lang) Dumpe eksamen med vilje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Niks... men de emner vi har er:
Politik
sociologi
velfærdssamfund og samfundsøkonomi

Præcis det samme her. Har dog meget få til samfundsøkonomi, da jeg havde tjek på det emne og det var også det jeg kom op i. Men har en del noter til det andet. Hvis du sender mig en privat besked herinde med din mail, kan jeg sende det til dig? så kan du bruge det hvis du kan.

Det gik lidt hurtigt med at skrive alle de noter ind, så håber du kan forstå dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

LilleLene

Anonym skriver:

vi har ikke fået spørgsmål... vi finder først ud af hvad vi kan trække når vi trækker. og så har vi 40 minutters forberedelse

det havde jeg oså

Anmeld

20. juni 2013

Celine89

Anonym skriver:

Det er enkeltfag ja... og jeg ved der er andre der har gjort det... (en fra min psykologi hold)

Jeg kunne ikke lade være med at researche lidt omkring enkeltfag, og det lader til at enkeltfags-elever selv bestemmer hvornår de lukker deres eksamensbevis, og derfor har nogle andre muligheder for at tage eksamener om end andre. Så blev jeg lige det klogere 

Jeg synes ikke der er noget galt i at dumpe bevidst, hvis du regner med at kunne få en bedre karakter senere. Det kan godt være du spilder folks tid, men det det synes jeg er en lille ting, i forhold til ikke at kunne blive optaget på drømmestudiet pga. for lavt gennemsnit. Nogle gange synes jeg det er ok at være sig selv nærmest.

Anmeld

20. juni 2013

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Jep det er vuc enkeltfag

Så må du jo også gerne bruge internet i fornedrelsen, dog uden at være i kontakt med andre. Men fx. Google, må du

Anmeld

20. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Det er rigtig sødt af dig men mangler næsten alt... så det er rimelig meget at gennemgå.

jamen jeg går hjemme alligevel

så du skal altså bare sige til

Anmeld

20. juni 2013

Chili

Anonym skriver:

Også når det er over enkelt fag? For det har jeg ikke hørt.. i så fald er det surt at dumpe på A niveu:-) (så kan det jo ikke betale sig og tage det igen. )

Jeg tager også enkelt fag på VUC og hvis du går til eksamen og får 02 fx skal du tage faget på et højere niveau. Du må ikke gå til eksmanen i det samme niveau igen, medmindre du dumper, så må du.
Jeg er fx ikke helt tilfreds med min skrifttlige engelsk b (fik kun 4) så nu tager jeg det på A og håber på bedre karakter!

Og eksamen i samfunds C på VUC er ikke svær, jeg havde selv 25% fravær og undervisningen var useriøs.. Hvis i har samme bog som vi havde dengang står der efter hvert afsnit noter og vigtige nøgleord fra det afsnit. Jeg trak noget jeg slet ikke vidste noget om, snakkede bare og fik 7

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.