Hej
Jeg skal op til samfundsfag C på tirsdag, og føler mig overhoved ikke klar fordi:
1. Jeg har haft et højt fravær (på over 30 procent

), pga. vi har været ramt af skoldkopper, lungebetændelse, børnesår, you name it!!!
2. Undervisningen har ikke været optimal, da stortset 2 - 3 dele af tiden (Hvor jeg har været der) har timerne gået med og skændes om at nogle ville bruge første time på at læse lektier, og andre ville gerne lave det hjemmefra, samt at folk ikke mente de fik lov at sige deres mening!

3. Det er et svært fag, for mig så motivationen har ikke været ret høj.
Jeg har tænkt mig og læse en del her de næste par dage, men føler bare ikke jeg kan nå det, fordi det er så meget jeg mangler...
Jeg overvejer derfor og tage det om, da jeg helt skulle have en lidt høj karakter for at komme videre på uddannelse, men da jeg kun lige har fag til at dække min SU, så skal jeg møde op til eksamen.
Derfor har tænkt mig at alt afhængig af hvad jeg trækker vil jeg enten prøve, hvis det er et noget jeg føler jeg kan, eller dumpe med vilje, hvis jeg ikke ved særligt meget om det.
Men siger jeg så bare jeg ikke ønsker at gå op? og er det før eller efter forberedelsen?

MVH Den eksamensskræmte
Anmeld