(Lang) Dumpe eksamen med vilje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Også når det er over enkelt fag? For det har jeg ikke hørt.. i så fald er det surt at dumpe på A niveu:-) (så kan det jo ikke betale sig og tage det igen. )

Mmm... Bliver faktisk i tvivl... For fandt dette.... 

§ 35. Når der er aflagt flere prøver i samme fag og på samme niveau og dermed givet flere karakterer, anføres den højst opnåede karakter på eksamensbeviset, jf. dog § 46, stk. 1, og § 53, stk. 5. Når der er aflagt prøve på et lavere niveau i et fag, som eleven eller kursisten efterfølgende aflægger prøve i på et højere niveau, kan prøvekarakteren for det lavere niveau ikke medtages på eksamensbeviset.

Det må være anderledes for enkeltfag så, i og med man ikke har afsluttet sin uddannelse. Det er vist først der man ikke kan forbedre det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Kofoed.

Jeg synes du skal gøre hvad du kan og hvis det ikke går skidt godt, så tage samfundsfag på b til januar.

Anmeld

20. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg synes som minimum, du skal gøre dig helt klart, at du spilder andres tid og ikke mindst snyder systemet ved slet ikke at gøre en indsats. Den tid, du bruger på at undersøge mulighederne for at snyde-dumpe, var måske bedre brugt ved læsning. 

Anmeld

20. juni 2013

Muhmi

Jeg vil så lige hilse som motivation til dig at jeg ikke har været i skole i 9 måneder og jeg går til eksamen nu her... Jeg var dog så uheldig at jeg trak Death penalty i mundtlig engelsk og det er én af de emner jeg ikke har haft om, så derfor fik jeg "kun" 4.. I skriftligt har jeg dog fået 10.. I dansk skriftligt har jeg fået 4 (Meget heldigt, stod til at dumpe 100%) og skal til mundtlig dansk i morgen... Så hvis du forbereder dig og starter i dag, så burde du altså kunne klare det.. 

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

jeg ville gå op

Jeg gik op i samf C 11 dage efter jeg havde født dvs INGEN forberedelse fra min side af

Jeg havde 50% fravær fra skolen det år, fordi jeg havde så meget kvalme og de sidste 2 mdr før min barsel blev jeg sygmeldt

jeg fik 4

Du kan faktisk godt nå at læse det meste af spørgesmålene inde til forberedelsen

vi har ikke fået spørgsmål... vi finder først ud af hvad vi kan trække når vi trækker. og så har vi 40 minutters forberedelse

Anmeld

20. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

vi har ikke fået spørgsmål... vi finder først ud af hvad vi kan trække når vi trækker. og så har vi 40 minutters forberedelse

Jeg har lige været oppe i samfundsfag C. Sig til hvis du vil have tilsendt gode noter

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes som minimum, du skal gøre dig helt klart, at du spilder andres tid og ikke mindst snyder systemet ved slet ikke at gøre en indsats. Den tid, du bruger på at undersøge mulighederne for at snyde-dumpe, var måske bedre brugt ved læsning. 

Har du lagt mærke til at jeg har tænkt mig at prøve medmindre jeg kan se at jeg er helt lost når jeg trækker? og jeg læser op så det kan godt være det slet ikke bliver et problem overhoved? Jeg vil bare helst have en plan b i baghånden.

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg har lige været oppe i samfundsfag C. Sig til hvis du vil have tilsendt gode noter

Gerne... Det vil være rigtig skønt
Hvilken bog har i haft?

Anmeld

20. juni 2013

esioul

Anonym skriver:

Gerne... Det vil være rigtig skønt
Hvilken bog har i haft?

Den er. Er det også den i har?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Niks... men de emner vi har er:
Politik
sociologi
velfærdssamfund og samfundsøkonomi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.