Min kæreste vil gerne have at jeg får en abort og jeg vil gerne beholde barnet... dvs vi er dybt uenige.
Her til aften sender han denne sms "Du er fuckin langt fra mit sind. Kommer desværre til at koste dig! Du kender mig jo ikke, trodser du mig er der 10 gange imod, simpelt!"
Hvordan forstår i den sms? Hvordan skal jeg opfatte den?
Dybt dybt dybt skræmmende og ikke een jeg ville have barn med! Jeg ser det som en trussel mod dig og dit ufødte barn. Helt sikkert en måde at true dig fra en abort - ikke særlig konstruktiv, men kan man finde på at skrive sådan til moderen af ens ufødte barn med den indstilling så var det nok værd at skrive bag øret.... han lyder grum og skræmmende. D kender ham bedst, hvad ligger du selv i det han skriver?
Og kan læse at han har været fysisk mod dig, men har aftalt efterfølgende at han ikke skal være fuld når han er sammen med dig.
Amen jeg ville væk, det er helt sikkert - turde slet ikke få børn med en sådan person eksempelvis indtil han havde fået hjælp eller aldrig igen.
Og ja læste også smsen som at han kunne finde på at gøre noget ved dig hvis ikke du fik aborten, så du aborterede På anden vis. Men det er ikke til at sige - men igen han har været fysisk mod dig Tidligere...
Dybt skræmmende, mere har jeg ikke at tilføje.
Anmeld