Hvad mener han med det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.227 visninger
32 svar
47 synes godt om
19. juni 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste vil gerne have at jeg får en abort og jeg vil gerne beholde barnet... dvs vi er dybt uenige.

Her til aften sender han denne sms "Du er fuckin langt fra mit sind. Kommer desværre til at koste dig! Du kender mig jo ikke, trodser du mig er der 10 gange imod, simpelt!"

Hvordan forstår i den sms? Hvordan skal jeg opfatte den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Anonym trådstarter

11 visninger og intet svar? Please hjælp mig .....

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Min kæreste vil gerne have at jeg får en abort og jeg vil gerne beholde barnet... dvs vi er dybt uenige.

Her til aften sender han denne sms "Du er fuckin langt fra mit sind. Kommer desværre til at koste dig! Du kender mig jo ikke, trodser du mig er der 10 gange imod, simpelt!"

Hvordan forstår i den sms? Hvordan skal jeg opfatte den?

Rolig rolig, folk skal lige have en chance

Jeg ville forstå den sådan, at han føler i er langt fra at forstå hinanden og at det vil blive meget mere besværligt at sætte et barn i verden sammen, når man er så uenige, end hvis du fik abort.

Anmeld

19. juni 2013

Savannah

Jeg opfatter det som en trussel. Det han vel egentlig siger at hvis du trodser ham 1 gang - og får barnet - får du 10xtrods igen.

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg forstår den som at han truer mig med at hvis jeg ik fjerner det så vil han gøre det for mig... væmmeligt men sådan forstår jeg det. ville bare vide om jeg er helt forkert på den...

Anmeld

19. juni 2013

Kløver

Anonym skriver:

Jeg forstår den som at han truer mig med at hvis jeg ik fjerner det så vil han gøre det for mig... væmmeligt men sådan forstår jeg det. ville bare vide om jeg er helt forkert på den...

Sådan forstår jeg den slet ikke, maks at han vil gøre tingene mere besværlige hvis du beholder barnet. Men ser den også som skrevet i. Vrede og frustration over han ikke kan bestemme en beslutning som er så afgørende for hans liv

Prøv at snakke med ham i morgen og se om det er blevet bedre, ellers kan du jo tage en ny stilling til hvad du vil

Anmeld

19. juni 2013

IsjaLuna

Hvis han er en voldelig type, så skal du passe på...

Jeg blev for ca. 5 år siden gravid med en voldelig psykopat og valgte at gå fra ham, holde mig fra ham og føde barnet i hemmelighed. For var bange for at han ville slå barnet ud af maven på mig. Du skal ikke lave en abort hvis du ikke føler du vil. Jeg blev gravid da jeg var 15 og havde derfor mange "gode grunde" til at tage en abort.

Men en klog kvinde, som selv havde fået foretaget en abort som ung, sagde til mig:

"Hvis du har en følelse af at du vil beholde barnet, bare en lille følelse, så skal du beholde det, for ellers kan du komme til at fortryde det i fremtiden og den største smerte vil være, at du intet kan gøre ved det, når først barnet er ude igen."

(=Angela)

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

IsjaLuna skriver:

Hvis han er en voldelig type, så skal du passe på...

Jeg blev for ca. 5 år siden gravid med en voldelig psykopat og valgte at gå fra ham, holde mig fra ham og føde barnet i hemmelighed. For var bange for at han ville slå barnet ud af maven på mig. Du skal ikke lave en abort hvis du ikke føler du vil. Jeg blev gravid da jeg var 15 og havde derfor mange "gode grunde" til at tage en abort.

Men en klog kvinde, som selv havde fået foretaget en abort som ung, sagde til mig:

"Hvis du har en følelse af at du vil beholde barnet, bare en lille følelse, så skal du beholde det, for ellers kan du komme til at fortryde det i fremtiden og den største smerte vil være, at du intet kan gøre ved det, når først barnet er ude igen."

(=Angela)

Han er fuld her til aften og når han bliver fuld kan han godt blive ret aggressiv og der har da også været en episode hvor han gik over gevind mht mig. Efter den episode aftalte vi at han aldrig skulle være fuld når han var hjemme hos mig, for den person han forvandlede sig til den aften, kender jeg ikke.

Anmeld

19. juni 2013

IsjaLuna

Du skal ikke tænke på ham. Hvis du vil have DIT barn, skal du have det. Han har ikke noget at sige i længden og hvis du ikke har brug for ham, er svaret simpelt. Så snart en kvinde ved at et liv vokser i maven, ændrer alt sig. Hvis du fortryder en abort i fremtiden, er det hans skyld og det er ikke det værd. 

Føler du selv at du vil have barnet?...

Anmeld

19. juni 2013

Anonym trådstarter

IsjaLuna skriver:

Du skal ikke tænke på ham. Hvis du vil have DIT barn, skal du have det. Han har ikke noget at sige i længden og hvis du ikke har brug for ham, er svaret simpelt. Så snart en kvinde ved at et liv vokser i maven, ændrer alt sig. Hvis du fortryder en abort i fremtiden, er det hans skyld og det er ikke det værd. 

Føler du selv at du vil have barnet?...

Ja jeg ved jeg vil have barnet og det ved han jo også at jeg vil. Han har dog bare været rigtig meget i tvivl, han kan sidde og tale om navne og få dage senere er det kun en abort der er løsningen. Nu er jeg snart i 12 uge og han er i panik... Han har prøvet alt... b.la at sige at han ik kan være sammen med mig hvis jeg går så meget imod ham og den slags. Nu er han KUN negativ og truende, for at markere sig selv i håb om at jeg får det fjernet. Han ser helst at jeg får en abort og vi fortsætter som før, og så er alting som det skal være. Jeg ville bare ik kunne være sammen med ham hvis han tvang mig til abort, hvilket han jo prøver på livet løs. Og hvis jeg går hen og mister, så ville jeg jo være i sorg og han ville være glad... hvordan ville jeg så kunne se ham i øjnene igen?
Jeg håber han "kommer over det" når vi er over uge 12 og ligesom ser at nu er der ingen vej tilbage og han må afgøre hvad han vil. Jeg KAN undvære ham, men det er ikke det jeg har mest lyst til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.