Anonym skriver:
Min kæreste vil gerne have at jeg får en abort og jeg vil gerne beholde barnet... dvs vi er dybt uenige.
Her til aften sender han denne sms "Du er fuckin langt fra mit sind. Kommer desværre til at koste dig! Du kender mig jo ikke, trodser du mig er der 10 gange imod, simpelt!"
Hvordan forstår i den sms? Hvordan skal jeg opfatte den?
ved for at være ærlig ikke helt hvordan jeg skal forstå beskeden, for for mig lyder det mere som frustration end at han faktisk vil gøre noget....
du skal huske på at du tager valget om barnet, gør at han er magtes løs, han har faktisk intet at kunne have sagt, og når mænd bliver magtesløse kan de godt reagere mærkeligt....
så måske du skal give ham noget tid, til at sunde sig over tanken om at han skal være far, det kan godt være det bliver en hård tid, kan også være det hele vender sig til det positive...
men at få en abort ikke løsningen hvis du er sikker på du vil beholde, så skal du beholde det.... du vil aldrig tilgive dig selv hvis du får en abort uden egentlig at ville det.....så hellere være alene med barnet, som ja er hårdt taler af erfaringen, MEN når det så er sagt er det også det hele værd
og hellere leve med at opdrage på et barn end at leve med at man føler man har gjort noget forkert 
håber du kunne bruge det til lidt 
Anmeld