Hvad mener han med det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2013

Giraffen

Anonym skriver:

Min kæreste vil gerne have at jeg får en abort og jeg vil gerne beholde barnet... dvs vi er dybt uenige.

Her til aften sender han denne sms "Du er fuckin langt fra mit sind. Kommer desværre til at koste dig! Du kender mig jo ikke, trodser du mig er der 10 gange imod, simpelt!"

Hvordan forstår i den sms? Hvordan skal jeg opfatte den?

jeg læser det også som trusler. men det er DIG der kender ham og ved om han kan mene det alvorligt eller hvad han mener - men føj det løb mig koldt ned af ryggen da jeg læste den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2013

Swerg

Anonym skriver:

Min kæreste vil gerne have at jeg får en abort og jeg vil gerne beholde barnet... dvs vi er dybt uenige.

Her til aften sender han denne sms "Du er fuckin langt fra mit sind. Kommer desværre til at koste dig! Du kender mig jo ikke, trodser du mig er der 10 gange imod, simpelt!"

Jeg forstår det som en trussel .. 

Sakkels dig 

Du er velkommen til at skrive pb !! 

Anmeld

19. juni 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Jeg opfatter det da klart som en trussel!!

Jeg ville slutte forholdet og bede ham om ikke at kontakte dig mere, it hvis det forsatte med sådanne beskeder så melde ham. Jeg ville ikke selv være tryg..

Anmeld

19. juni 2013

Nemesis

hvis du VED du vil have barnet, faderen er i mod og du ikke er tyg ved ham, så synes jeg da klrt du skal forverede dig på et liv som enlig mor.

Så at flytte hejm til DIT netværk er ikke nogen dårlig ide og så længe du er gravid kan du jo flytte frit og så kan han i hvertfald ikke modarbejde det, som han vil hace større mulighed får bår du har født.

Tilgengæld vil en flytning hve andre konsekvenser som du også skal tage i betragtning. Barn/far forhold bliver væsentlig mere besværliggjort.Transporten til og fra samvær vil tage en del af din tid da du jo er nødt til at følge over eller hente i mange år fremover( hvis han altså ønsker samvær)

Personligt hacde jeg klart valgt netværk og støtte i hverdagen og så tage de ulemper der fulgte med, og så se hvad fremtiden bringer.

Anmeld

19. juni 2013

C-Dog

Jeg læser beskeden som en umoden knægt der prøver at lyde gangster.. Ville slet ikke kunne ta det seriøst. Men ville heller ikke byde et barn at være uønsket af sin far så jeg ville nok få abort hvis jeg var dig, og så smide den der 'streetsmarte' taber ud af mit liv.

Anmeld

19. juni 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

Hvis han allerede nu siger at jeg/ vi ikke kan regne med ham, hvorfor skal jeg så sidde her og håbe at han ændrer holdning? Burde jeg så ikke heller fokusere på en lysere fremtid og med et større netværk omkring mig... altså at flytte til Jylland hvor jeg har mit netværk?

Jeg ville flytte tættere på netværk var det som jeg valgte at gøre, og så længe du er gravid er der intet med kilometet afstand , og når du har født skal du vidst bare søge im det med en måneds varsel .

Har en veninde der flyttede fra Kbh til Jylland og fik hun lov til han ser stadig hver anden weekend

Anmeld

19. juni 2013

hesøth

Anonym skriver:

Jeg ville helt klart kraftigt overveje om jeg ville byde mit ufødte barn sådan en far???

Og svaret ville være nej - jeg ville ikke forpeste mit og et evt barns liv med sådan en klaphat - og dermed ville jeg vælge en abort!

Anmeld

19. juni 2013

modesty

Anonym skriver:

Jeg forstår den som at han truer mig med at hvis jeg ik fjerner det så vil han gøre det for mig... væmmeligt men sådan forstår jeg det. ville bare vide om jeg er helt forkert på den...

Det er ikke dét han skriver. Han skriver at han vil gøre livet surt for dig hvis du vælger at få barnet.

Anmeld

19. juni 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

nMin kæreste vil gerne have at jeg får en abort og jeg vil gerne beholde barnet... dvs vi er dybt uenige.

Synes du skal føle ordentlig efter hva du vil.
Han kan have skrevet den sms i afmagt. Hvis ikk graviditenten er planlagt kan det jo være en stor omvæltning for ham.

Anmeld

19. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg læser den som en trussel, men i form af at han vil gøre livet surt for dig.

Vi kan allesammen sidde og tolke på den her sms, som fx umoden knægt, frustreret mand osv.

Og det skal lige siges at alder ikke har noget med, hvorvidt en mand/dreng kan finde på at være voldelig, at gøre. Jeg var i et voldeligt forhold da jeg var 16 og han var ligeledes 16.

Men du kender ham, du ved hvad han er i stand til.

Hvis du mener han har voldelige tendenser så må du tage nogen forholdsregler for at beksytte dig og barnet.

Du må tænke over og vurdere hvad der er bedst for dig og dit(jeres) barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.