at holde baby vågen om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

1990h skriver:

Ja hun vågner når vognen står stille desværre.

Ah. Det er sørme da heller ikke nemt  Hvad med en slyngevugge? Tænker det måske kan få hende til at falde til ro. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

1990h

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ah. Det er sørme da heller ikke nemt  Hvad med en slyngevugge? Tænker det måske kan få hende til at falde til ro. 

Hvad er det?

Anmeld

16. juni 2013

Hvad er det?

Denne her (blandt mange)  Beklager men kan ik finde ud af at gøre linket blåt. Så du må copy paste 

http://www.sneglehuset.com/category/slyngevugge-naar-dit-barn-skal-sove-naturligt-slyngevuggen-den-originale-2/

Anmeld

16. juni 2013

1990h skriver:

Hvad er det?

Der findes også nogen som ikke slutter til om baby, men mere ligner en rigtig vugge der hænger. Så den gyngende fornemmelse beholdes. Kender en hel del der har glæde af dem. 

Der er mange der sælger dem brugt. 

Anmeld

16. juni 2013

1990h

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Der findes også nogen som ikke slutter til om baby, men mere ligner en rigtig vugge der hænger. Så den gyngende fornemmelse beholdes. Kender en hel del der har glæde af dem. 

Der er mange der sælger dem brugt. 

Okay smart
Det værd at overveje hvis det ikk bliver bedre i hvert fald

Anmeld

16. juni 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Jaa hun får også lov at sove når hun ville også længe hun ville. Nogle gange bliver hun nærmest overtræt uden vi opdager det og det hjælper ikk engang at putte inden hun er træt..

Må væbne os med tålmodighed men hold kæft de her aftenerne som er hver aften giver mig lyst til at skyde mig selv !! Især når alt er afprøvet og det hele bare er uduligt og farmand ikk virker

Det er møg hårdt at være mor, men når du sidder og er træt af det hele, så tænk på hendes gode tider! Det hjælper mig når Anthon er hysterisk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Det er møg hårdt at være mor, men når du sidder og er træt af det hele, så tænk på hendes gode tider! Det hjælper mig når Anthon er hysterisk

Ja du har ret. Det hjælper at huske på de gode tider

Anmeld

16. juni 2013

Mettefpigen

Der er intet andet at gøre end at vente.....

Anmeld

16. juni 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Ja du har ret. Det hjælper at huske på de gode tider

Haha ved ikke lige hvor dey billede kom fra
Men nu har du set Anthon i bad

Anmeld

17. juni 2013

2721

1990h skriver:

Ja rytme forventer vi heller ikk nu. Men hvis nu der var nogle måder hvor på man kunne få en nogenlunde rolig aften og nat. Det nemlig skide hårdt når det fortsætter til langt ud på natten men syns også snart vi har prøvet alt..

jeg forstår dig ude mærket, min søn var 2,5 år før natten begyndte at køre ordentligt.
Jeg tror bare det bliver nemmer når man forene sig med tanken om at sådan er det "bare" pt.
Baby vil nok også synes det var rart hvis i fik lidt mere ro på end at i konstant kæmper for at finde en måde hvor på i kan få noget mere søvn.

Put med baby i løbet af dagen og indstil jeg på at pt er der en masse natteroderi, inden i ser jer om er det fortid og en ny problematik kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.