at holde baby vågen om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

1990h skriver:

Ja problemet er at man så tydeligt kan se at hun trænger til at sove men slet ikk kan overgive sig til søvnen trods meget hjælp

Har i prøvet at trille hende i søvne? Det gjorde vi i en periode. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

Faith

Jeg ville aldrig holde en 8 uger gammel baby vågen. Synes faktisk børn skal være ret gamle før man skal begynde at pille ved deres rytme. Tror på at de sover når de har behov for det, og er vågne når de har behov for det.

En sundhedsplejerske sagde engang til mig at "søvn avler søvn" når der er tale om spædbørn. Det vil sige at jo mere de sover i løbet af dagen jo bedre sover de om natten. Hos os har det faktisk holdt stik.

Anmeld

16. juni 2013

1990h

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det kan også bare være riiiiigtig hårdt. 

Ja helt vildt

Anmeld

16. juni 2013

M (:

1990h skriver:

Dejligt det lykkedes også om dagen heg...ville ønske Ida kunne puttes om aftenen men nej det skal være i arm helst eller med Pat i munden. kunne hun så bare nøjes med det sidste så man ikk sku trave rundt i flere timer. Hehe

Ved os hjælper det at ligge på brystet i en gyngestol indtil han er faldet i søvn, og så kan han puttes over i liften efterfølgende (Ikke en metode vi bruger normalt, men pga. vaccine, har han været ekstra tryghedssøgende om aftenen ved sengetid de sidste to døgn).

Anmeld

16. juni 2013

L&V

1990h skriver:

Ja det altså vildt.

Jeg har ligget i halvmørkt soveværelse fra kl 19-20stykker hver aften i snart 14dage hvor hun også spiser og vi ligger lidt og hun spiser og vi ligger lidt og hun powernapper lidt men lige pludselig så hyggen forbi også bliver det til voldsomme skrigeture og gråd. Også kan man ellers gå igang med at vugge og gå rundt i flere timer.

Kom lige til at se at hun er knap 8 uger, der er jo et tigerspring der det påvirker altså alt det der helt vildt så det er nok snart ovre..

Men altså igen så er det bare sådan det er for nogle babyer, vores datter var godt 3 måneder før det ændrede sig også sov hun igennem

Anmeld

16. juni 2013

1990h

Faith skriver:

Jeg ville aldrig holde en 8 uger gammel baby vågen. Synes faktisk børn skal være ret gamle før man skal begynde at pille ved deres rytme. Tror på at de sover når de har behov for det, og er vågne når de har behov for det.

En sundhedsplejerske sagde engang til mig at "søvn avler søvn" når der er tale om spædbørn. Det vil sige at jo mere de sover i løbet af dagen jo bedre sover de om natten. Hos os har det faktisk holdt stik.

Det både og her syntes jeg. Hun sover jo dejlig godt om dagen gerne 2-4timer af gangen og når hun endelig overgiver sig til natten så sover hun jo også godt og vågner kun for at spise. Men det alle timerne op efter der bare er rigtigt hårde når hun ikk ville overgive sig og sove på trods af man gør hvad man kan og lukker alt ude og går rundt med hende og sådan..det jo meget normalt de byttes om på nat og dag hvilket hun klare rimeligt godt men hele aftenen er bare ikke sjov

Anmeld

16. juni 2013

1990h

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har i prøvet at trille hende i søvne? Det gjorde vi i en periode. 

Ja hun vågner når vognen står stille desværre.

Anmeld

16. juni 2013

Faith

1990h skriver:

Det både og her syntes jeg. Hun sover jo dejlig godt om dagen gerne 2-4timer af gangen og når hun endelig overgiver sig til natten så sover hun jo også godt og vågner kun for at spise. Men det alle timerne op efter der bare er rigtigt hårde når hun ikk ville overgive sig og sove på trods af man gør hvad man kan og lukker alt ude og går rundt med hende og sådan..det jo meget normalt de byttes om på nat og dag hvilket hun klare rimeligt godt men hele aftenen er bare ikke sjov

Nej det er bare overhovedet ikke sjovt. Husker det tydeligt!

Anmeld

16. juni 2013

1990h

Månsson skriver:

tåtaktalt

Kom lige til at se at hun er knap 8 uger, der er jo et tigerspring der det påvirker altså alt det der helt vildt så det er nok snart ovre..

Men altså igen så er det bare sådan det er for nogle babyer, vores datter var godt 3 måneder før det ændrede sig også sov hun igennem

Ja havde godt tænkt på tigerspring men det har bare varet længe nu. Man kan jo tydeligt se hun er igennem en stor udvikling. hun har opdage. hendes finger og er meget mere bevidst omkring alt, lys lyde osv

Håber vi ligeså heldige

Anmeld

16. juni 2013

1990h

Faith skriver:

Nej det er bare overhovedet ikke sjovt. Husker det tydeligt!

Ja det godt nok fælt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.