14 dage er gået (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

Zelinasmor

Mama1304 skriver:

Hold da op! Det er godt nok flot 

Jegvil også rigtig gerne tabe mig, men må måske lige vente til jeg har født. Eller jeg kan jo begynde at spise sundere nu  Dyrker du motion ved siden af?

vil du ikke også sende madplanen til mig? 

Jeg går kun ture. Har ikke tid i hverdagen til fitness  Sender den nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Zelinasmor

Loa skriver:

Tusind tak

Det ser virkelig overskueligt ud....

Har du selv barn/børn? Hvis ja hvordan fungerer det, får de det samme eller?

Jeg har en pige på 18 måneder. Hun får det samme, bare med en smule pasta, et par kartofler eller lignende til. Børn har brug for kulhydraterne 

Anmeld

15. juni 2013

Zelinasmor

jeanne-skat skriver:

Flot klaret at dig må jeg os få en ugeplan?

Sender nu 

Anmeld

15. juni 2013

Mama1304

xoxotasha skriver:

Jeg går kun ture. Har ikke tid i hverdagen til fitness  Sender den nu 

Super, tak for det

Kan man ikke spise den samme morgenmad flere gange om ugen? Tænker at det ellers er madspild? 

Men synes slet ikke du ligner en, som vejer 72 kg??? 

Igen rigtig flot klaret  Gad vide om man, må gå på sådan en "kur" mens man er gravid? 

Anmeld

15. juni 2013

-Sigrid-

Mama1304 skriver:

Super, tak for det

Kan man ikke spise den samme morgenmad flere gange om ugen? Tænker at det ellers er madspild? 

Igen rigtig flot klaret  Gad vide om man, må gå på sådan en "kur" mens man er gravid? 

Du må ikke tabe dig (og hvis du gør, så kun pga opkast, madlede mm, og max 5%), men du må godt leve sundere, det er jo kun godt for din baby

TS: Hvor ser du godt ud, må jeg også få madplanen 

Anmeld

15. juni 2013

Loa

xoxotasha skriver:

Jeg har en pige på 18 måneder. Hun får det samme, bare med en smule pasta, et par kartofler eller lignende til. Børn har brug for kulhydraterne 

Ah smart

Anmeld

15. juni 2013

LilleChelle

Jeg vil også gerne have madplanen  

Anmeld

15. juni 2013

morpåthurø

xoxotasha skriver:

Jeg gik i gang med kostomlægning for 14 dage siden og vil bare dele billederne med jer indtil videre. 

5kg er tabt så nu vejer jeg 72kg og mangler 10kg endnu 

det er da virkelig flot så meget du har tabt og lige som mange af de andre vil jeg også gerne se den madplan- det vil nok gøre det mere håndgribeligt for mig- jeg kunne også godt trænge til at smide nogle kilo

Anmeld

16. juni 2013

Mama1304

-Sigrid- skriver:

Du må ikke tabe dig (og hvis du gør, så kun pga opkast, madlede mm, og max 5%), men du må godt leve sundere, det er jo kun godt for din baby

TS: Hvor ser du godt ud, må jeg også få madplanen 

Det var også det jeg tænkte 

Så nøjes jeg bare med, at spise sundere 

Tak

Anmeld

16. juni 2013

Zelinasmor

Mama1304 skriver:

Super, tak for det

Jeg er rigtig bred. Måler pt 101cm om hoften og 80 i taljen. Og så har jeg ret store lår.  Kiloerne fordeler sig anderledes når man er bred. Man må gerne spise samme morgenmad hvis man vil. Det var bare så man har lidt at vælge i mellem så man ikke køre død i det.  Jeg tror bestemt godt du må spise sådan som gravid. Men vil anbefale at du så tager et stykke groft brød om dagen (bebs har brug for kulhydrater) og evt spiser kalktabeletter, da man ikke får meget mælkeprodukt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.