Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg gik i gang med kostomlægning for 14 dage siden og vil bare dele billederne med jer indtil videre.
5kg er tabt så nu vejer jeg 72kg og mangler 10kg endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da op, der er virkelig sket noget!
Jeg gik i gang med kostomlægning for 14 dage siden og vil bare dele billederne med jer indtil videre. 5kg er tabt så nu vejer jeg 72kg og mangler 10kg endnu
Hold da helt fast. På 14 dage?det er fandme godt gået. Super flot resultat. deler du en opskrift?
Faith skriver: Hold da op, der er virkelig sket noget!
Ja. Meget er jo så væske her i starten
engodmor skriver: Hold da helt fast. På 14 dage?det er fandme godt gået. Super flot resultat. deler du en opskrift?
14 dage i dag Meget er jo væske man taber i starten. Jeg spiser bare ikke kulhydrater i form af brød, ris, pasta, kartofler osv. Men masser kød, fisk, grøntsager, salat, fedtfattige mælkeprodukter og en smule frugt.
xoxotasha skriver: Jeg gik i gang med kostomlægning for 14 dage siden og vil bare dele billederne med jer indtil videre. 5kg er tabt så nu vejer jeg 72kg og mangler 10kg endnu
xoxotasha skriver: Ja. Meget er jo så væske her i starten
Jo jo, men alligevel
MarleneOlsen skriver: Ej hold nu op du er blevet flot Hvad har du gjort for at tabe dig ? Jeg er virkelig en skovl til det
Ej hold nu op du er blevet flot Hvad har du gjort for at tabe dig ? Jeg er virkelig en skovl til det
Tusind tak
Jeg spiser bare ikke kulhydrater i form af brød, ris, pasta, kartofler osv. Men masser kød, fisk, grøntsager, salat, fedtfattige mælkeprodukter og en smule frugt.
xoxotasha skriver: 14 dage i dag Meget er jo væske man taber i starten. Jeg spiser bare ikke kulhydrater i form af brød, ris, pasta, kartofler osv. Men masser kød, fisk, grøntsager, salat, fedtfattige mælkeprodukter og en smule frugt.
Spiser du så kun kød og salat?
Er det noget du selv har fundet frem til, med hvad man ikke skal spise, og hvad man må spise? For så skal jeg bestemt igang fra i dag af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128