Hvor ofte ser i familien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2013

MMOGM

LilleChelle skriver:

Ja, hvor ofte ser i jeres familie - forældre/søskende/svigerforældre. 
Og hvem ser i oftest? 

Ja hold nu fast, vi ser mine forældre 1 gang om ugen, og svigerfamilien ser vi også 1 gang om ugen - hver torsdag, da svigermor lavede en fast dag for 2,5år siden.

dette ændre sig heldigvis når jeg starter på arbejde efter barsel, da dette nærmest stresser mig, fordi der er 2 dage i ugen vi ikke kan noget, fordi vi er booket af vores forældre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2013

Fru Hansen

Efter at have været sammen med min mand i mange år  tænker jeg ikke på svigerfamilien som en enhed for sig. Jeg tænker altid på dem som min familie Jeg og min mand ser hele vores familie nogenlunde lige meget. Også selv om nogle af dem bor forholdsvis langt væk.

Da vi efterhånden er en stor familie, ses vi mellem 2-4 gange om måneden til fødselsdage osv. Vi ses ikke i hverdagene fordi vi alle bor langt fra hinanden og flere har skolebørn og arbejde - og dermed sengetider  at passe i hverdagene.

Anmeld

15. juni 2013

LinLin

Jeg ser hhv min mor og bedstemor ca en gang om ugen.

Min svigermor har jeg set een gang (da min mand og jeg lige var blevet gift sidste år; vi havde været kærester i fem år inden )

Anmeld

15. juni 2013

Happiness

Mine forældre 1 gang om ugen, nogle gange flere. De bor 5 minutter fra os Min svigermor 1 gang om måneden, nogle gange flere.

Min bror og hans kone og børn, 2-3 gange om året... Har aldrig haft et så godt forhold, og får det nok aldrig. Ikke fordi vi er uvenner, men vi er bare så forskellige. Og min bror virker ikke til at kunne lide min mand, har faktisk direkte ignoreret ham en hel dag, og snakkede heller ikke til ham til vores bryllup.. Og jeg arbejder hver 2. weekend, og så prioritere jeg at bruge tiden i hjemmet, og med folk der også acceptere min mand.

Anmeld

15. juni 2013

UnderStjernerne

Min forlovedes søster og kæreste er flyttet til byen, lige 300 meter nede af gaden, så dem ser vi ihvertfald 1 gang om ugen, hvis ikke mere 

Øvrig familie ser vi et par gange om måneden.

Anmeld

15. juni 2013

pussekat

LilleChelle skriver:

Ja, hvor ofte ser i jeres familie - forældre/søskende/svigerforældre. 
Og hvem ser i oftest? 

hejsa
min forældre er død min mor bliv 57 og min far 63 år og her ikke se min søskende siden 09 og vis det her det godt med det så tillykke med det
og min elsker svigerforældre se jeg flere gang om månde og få i hoved og r... ved dem og her være hjem ved dem i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.