Hvor ofte ser i familien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Svigerforældre ca. en gang om ugen. 

resten af kærestens familie til fødselsdage og andre arrangementer. (Dog ser vi hans søster, mand og børn lidt oftere) 

mine foræledre ca. hver tredje måned grundet afstanden. 

Mine søstre og deres kærester svinger lidt, men fra en gang om ugen til hver 14. Dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

bøllen

Ser min familie til fødselsdag . Så der kan gå et stykke tid imellem trods vi bor 5 min fra hinanden. 

Anmeld

14. juni 2013

Laulund87

Ser både min egen familie, og svigerfamilie, én til flere gange om ugen

Anmeld

14. juni 2013

CaWi

Jeg ser mine svigerforældre ca en gang om ugen. Nogle gange mere, andre gange mindre.
For halvandet år siden så jeg svigerfar hver dag, da jeg arbejdede sammen med ham. Nu er det så far og søn der arbejder sammen.
Min egen familie ser jeg ca en gang om måneden. De bor halvanden times kørsel herfra, så det er oftest på weekend tur vi tager

Anmeld

15. juni 2013

jydeinden

bum bum svigerforældrene ser vi vel maks 2 gange om året.. de bor langt væk og det er desværre også fint nok :-) 

mine forældre ser vi når det passer os :-) 

Anmeld

15. juni 2013

MortilElias2010

LilleChelle skriver:

Ja, hvor ofte ser i jeres familie - forældre/søskende/svigerforældre. 
Og hvem ser i oftest? 

Ingen multichoice - men min egen familie få gange om året. Svigerfamilien mindst 1 gang om måneden 

Anmeld

15. juni 2013

Chili

LilleChelle skriver:

Og hvem ser i oftest? 

Vi ser mine forældre 1-2 gange om ugen ca
Men ser kun min svigerfamilie en gang om måneden, da de har meget travlt og arbejder meget..

Anmeld

15. juni 2013

Fenja09

LilleChelle skriver:

Og hvem ser i oftest? 

Vi ser min familie mest da vi bor tættere på hinanden. Vi prøver at ses så meget som muligt, så det bliver til nogle gange på en måneder. Min svigerfamilie ser vi en hel weekend ca. hver 2 måned, men kun fordi vi bor langt fra hinanden. Ellers ville vi se dem meget mere.

/Fenja

Anmeld

15. juni 2013

L&V

For tit nogle gange..
Ser min mor og hendes mand flere gange om ugen og det gælder os svigerforældre.
Min far og hans kæreste lidt mindre og al øvrig familie en gang om måneden næsten..

Det ka godt blive lidt for meget for mig må jeg indrømme så trækker jeg stikket i nogle dage også er jeg klar igen

Anmeld

15. juni 2013

CroQuis

Egen familie samt svigerfamilie - få gange om året..

Men det skyldes nok at vi bor langt væk fra dem, men det ændrer sig forhåbentligt snart (satser på at flytte inden for de næste par år)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.