Hvor ofte ser i familien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2013

Drømme

LilleChelle skriver:

Ja, hvor ofte ser i jeres familie - forældre/søskende/svigerforældre. 
Og hvem ser i oftest? 

Har svaret for min egen familie, som vi kun ses med få gange om året. svigerfamilien ses vi med ca en gang om ugen

vi bor på Bornholm og svigerfamilien bor på Bornholm mens HELE min familie bor i Randers og omegnen af Randers. Det er kun en eller to gange om året vi tager den 10 timers lange tur, det er både for dyrt og for lang en tur til at tage den oftere, desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2013

Clisolka

Hmm godt spørgsmål...

Svigerfamilien? Aldrig - ingen kontakt til svigerfar og svigermor meldte sig ud af familien omkring jul, selvom hun bor så tæt at hun kan se ind i vores stue 

Min familie? Ikke ret tit, måske hver 2-3 måned.... 

Anmeld

14. juni 2013

Lullaby

Vi ser min familie en gang om mdr ca. De bor en time væk, min svigerfamilie bor lige om hjørnet så dem ser vi en gang om ugen. 

Anmeld

14. juni 2013

Trekløver(:

LilleChelle skriver:

Og hvem ser i oftest? 

Min familie ser jeg 1-2 gange om ugen og svigerforældrene 1-2 gange om måneden. Min kæreste er dog ikke med hver gang jeg ser min egen familie. 

Anmeld

14. juni 2013

FrkZier

LilleChelle skriver:

Og hvem ser i oftest? 

vi ser min familie (mor) ca 1 gang pr uge..

min kærestes forældre bor langt væk så dem ser vi måske 2 gange pr måned.

Anmeld

14. juni 2013

StudPsyk

Ser min svigerfamilie flere gange md ugen. De passer Rose tirsdag eftermiddag, så ser dem når de bringer hende hjem. Og så spiser vi stort set altid derude en af dagene i weekenden.

Jeg er sammen med min mor hver tirsdag. Og så ser jeg hende om fredagen i forbindelse med hun kommer og tager Rose med på camping :-)

Min far og Company ser jeg nok en gang om måneden max :-)

Anmeld

14. juni 2013

Kofoed.

Mine forældre ser vi flere gange i ugen, mellem 1 og 5 gange. De bor under en km fra os.

Mine søskende mellem et par gange i ugen eller er par gange i måneden, dog ser jeg sjælden min ene bror maxengang i måneden, da han bor i den anden ende i landet og tit er med arbejdet i Norge.

Min sviger familie ser vi cirka en gang i måneden. De bor i henholdsvis tønder og Løkken og desværre er forholdet mellem kæresten og hans stedfar ikke skide godt.

Anmeld

14. juni 2013

Tip!

Jeg ser min far næsten hver dag.. Han bor 500 meter fra mig, så ofte cykler vi en tur forbi, eller hvis der er noget med min bil, så er det også ham jeg kigger forbi.

Min mor og stedfar.. Et par gange om ugen.. De hjælper med min søn, når jeg har aftenvagt, så har de ham.. om 16 dage skal vi være sammen med dem i 9 dage.. Ferie.. dog overrender vi dem ikke, og den anden vej.. 

Anmeld

14. juni 2013

Aabye

Min mor ser vi ret tit.. Hun bor jo kun 5 min herfra.. Og Marcus er jo utrolig glade for både hende og hendes mand.. 

Vi tager ud til T's bedsteforældre mindst en gang ugentligt.. 
Hans forældre snakker vi ikke med.. Hans valg, ikke mit.. 

Anmeld

14. juni 2013

Mama1304

Svigerfamilien, ser vi som regl mere end 1 gang om ugen, men det er meget forskelligt. Nogle gange bliver det kun 1 gang om ugen, andre gange kan der gå fx halv anden uge før vi besøger det. Det afhænger meget af vores arbejde osv 

Min egen familie, ser vi aldrig! Har set dem meget kort ca 3 gange på over 4 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.