Puha hvor jeg kan huske det. Jeg fødte 42+0

da jeg kom til terminsdato og der stadig ikke var nogen tegn på fødsel. blev jeg lidt ked og frustreret. Og så blev jeg faktisk lige sur

Både læge og JM havde jo LOVET mig en baby pr den dato. 4. marts skulle jeg være mor. Ikke 5. marts, ikke 10. marts og da slet ikke 18. marts. Men den FJERDE MARTS. Og hvad skete der? Ikke en skid.

Jeg prøvede omvendt psykologi: "Nå bette ven. Nu håber jeg ved gud ikke du kommer ud i weekenden for din moster er i London og det ville hun blive ked af." Ingenting skete

Jeg prøvede at trygle: "årh mors bette skat kan du ikke bare finde udvejen så jeg kan nusse dig og mysse dig og rigtig vise dig frem?" Stadig ingen baby

Jeg truede :"nu kommer du altså snart ud derfra for ellers bliver jeg sur. Og du kan bare spørge din far, det er nemlig ikke sjovt når mor er sur"

Men den der skide baby ville bare ikke ud derfra..
Da han endelig kom ud og vi blev tilbudt en hørescreening sagde vi straks ja tak for vi var overbevist om at han måtte have nedsat hørelse

Det vidste sig at han bare var veldøv. Og det er han stadig den dag idag

Ved ikke om du kan bruge min fortælling til noget men om ikke andet har du brugt noget af ventetiden på at læse den. Og måske få et lille smil på læben
Og så kan jeg berolige dig med at jeg fik verdens dejligste lille baby. Så mon ikke det er fordi de gode bare tager lidt længere tid
Anmeld