40+6 - Og ingen baby :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2013

Cbank

emmagirl skriver:

Ihhhhh!!!! KOM SÅ UD, BANDIT  Sender en MASSE ve-støv til dig  - Jeg er sikker på, at du får en ve så snart regnen kommer! 

Ja han er en lille stædig banditos 

Jeg håber på det. Vil jo helst ikke skulle sættes igang 

Maange tak søde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

BigHope13

Cbank skriver:

Ja, så nåede jeg helt til idag uden min kære søn i armene. 40+6. 

Øv for pokker da! Jeg havde en forventning om jeg max ville gå til i fredags (40+1), men næ nej - snydt pomfrit!

Nu er min tålmodighed ved at løbe fra mig, trods for jeg har det rigtig godt, af at være højgravid. Men det der med at familie og venner hver dag skriver/ ringer for at høre om der er sket noget. Puuh, lidt belastende. Så mister jeg da først tålmodigheden. (Jeg ved jo godt de kun gør det af kærlighed.  De har jo allerede mistet deres tålmodighed) 

Jeg var ved jm igår, som fortalte at jeg skal til samtale på søndag ang tilbud om igangsættelse - hvis jeg ikke har født inden 

Jm sagde også der somregel blev født flere børn, når der sker et vejrskifte (som imorgen når de lover regnvejr)   Vi håber.. 

Nå jamen tak fordi I læste med. Og hvis I gider, så må I RIGTIG GERNE sende en masse vestøv 

Billedet her er fra i mandags, 40+4.

Ihhh hvor ser du bare brand godt og. Og du ligner også en der har det godt også som højgravid .

sender alverdens vestøv herfra

og ønsker dig alt godt med den kommende fødsel

Anmeld

12. juni 2013

Cbank

Dot D skriver:

Blæser en masse ve-støv din vej

- og så en lige servicemeddelese, hi hi..... SLUK din telefon, så du ikke bliver irriteret/frustreret/ked af alle de spørgsmål

Maange tak skal du have 

- Ja jeg har godt tænkt på det. Men så tror jeg ikke jeg bliver så populær fra kærestens side af  Han går jo også så småt at tripper nu her hehe

Anmeld

12. juni 2013

Lauer

Cbank skriver:

Uha da, nej det var skam ikke meningen med overskriften 

Der er jo intet tragisk sket. Sorry.

11 dage - puuh jeg syntes altså det er længe. Blev du sat igang? Hehe nej, jeg kan sq godt forstå du ingen forventninger har til at føde 'til tiden' - nu hvor du gik 11 dage over før.  Dog håber jeg da for dig at du ikke skal gå 11 dage over igen. 

Jeg nyder skam min graviditet. Men hvor jeg dog også glæder mig til at se min bettemand  (Jeg kunne godt forstille mig jeg kommer til at savne maven forholdsvis hurtigt - idet det er 'lovligt' at være tyk ) Haha

Mange tak skal du have 

Da jeg ventede min datter, skulle man gå 14 dage over tiden, før man blev sat igang, så hun kom af sig selv

Noget der hjalp mig: Jeg talte baglæns, så da jeg var 40+0, sagde jeg til mig selv: inden for 14 dage er hun ude, og sådan sagde jeg til mig selv hver dag. Ved det er super hårdt og enormt frustrerende, for man vil jo bare så gerne have bebsen ud når den nu er "færdigbagt"

Anmeld

12. juni 2013

Cbank

hautecouture skriver:

Vestøv sendt din vej (vi skal have en pustende smiley)

Han kommer snart  - God "arbejdslyst" 

Tusind mange tak 

Jeg håber han ''bare smutter ud'', når han endelig har tænkt sig at komme 

Anmeld

12. juni 2013

Cbank

BigHope13 skriver:

Ihhh hvor ser du bare brand godt og. Og du ligner også en der har det godt også som højgravid .

sender alverdens vestøv herfra

og ønsker dig alt godt med den kommende fødsel

Tusind tak skal du have. Det var sødt sagt/ skrevet 

Anmeld

12. juni 2013

Cbank

Lauer skriver:

Da jeg ventede min datter, skulle man gå 14 dage over tiden, før man blev sat igang, så hun kom af sig selv

Noget der hjalp mig: Jeg talte baglæns, så da jeg var 40+0, sagde jeg til mig selv: inden for 14 dage er hun ude, og sådan sagde jeg til mig selv hver dag. Ved det er super hårdt og enormt frustrerende, for man vil jo bare så gerne have bebsen ud når den nu er "færdigbagt"

Ja okay. Det var da rart hun kom af sig selv 

Ja, det er en god måde at tænke på. 

Jeg tænker også, at om ikke andet så kan jeg blive sat igang på søndag - så begynder der da at ske noget, selvom det jo kan tage nogle dage. (Også selvom jeg ikke er hel vild med tanken om igangsættelse) 

Anmeld

12. juni 2013

christina92

Cbank skriver:

Ja, så nåede jeg helt til idag uden min kære søn i armene. 40+6. 

Øv for pokker da! Jeg havde en forventning om jeg max ville gå til i fredags (40+1), men næ nej - snydt pomfrit!

Nu er min tålmodighed ved at løbe fra mig, trods for jeg har det rigtig godt, af at være højgravid. Men det der med at familie og venner hver dag skriver/ ringer for at høre om der er sket noget. Puuh, lidt belastende. Så mister jeg da først tålmodigheden. (Jeg ved jo godt de kun gør det af kærlighed.  De har jo allerede mistet deres tålmodighed) 

Jeg var ved jm igår, som fortalte at jeg skal til samtale på søndag ang tilbud om igangsættelse - hvis jeg ikke har født inden 

Jm sagde også der somregel blev født flere børn, når der sker et vejrskifte (som imorgen når de lover regnvejr)   Vi håber.. 

Nå jamen tak fordi I læste med. Og hvis I gider, så må I RIGTIG GERNE sende en masse vestøv 

Billedet her er fra i mandags, 40+4.

VE-STØV

Anmeld

12. juni 2013

Cbank

christina92 skriver:

VE-STØV

Maaange tak. 

I need it 

Anmeld

12. juni 2013

mommy1991

hautecouture skriver:

Vestøv sendt din vej (vi skal have en pustende smiley)

Han kommer snart  - God "arbejdslyst" 

Der er da lidt pustende smiley over denne: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.