40+6 - Og ingen baby :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.127 visninger
27 svar
21 synes godt om
12. juni 2013

Cbank

Ja, så nåede jeg helt til idag uden min kære søn i armene. 40+6. 

Øv for pokker da! Jeg havde en forventning om jeg max ville gå til i fredags (40+1), men næ nej - snydt pomfrit!

Nu er min tålmodighed ved at løbe fra mig, trods for jeg har det rigtig godt, af at være højgravid. Men det der med at familie og venner hver dag skriver/ ringer for at høre om der er sket noget. Puuh, lidt belastende. Så mister jeg da først tålmodigheden. (Jeg ved jo godt de kun gør det af kærlighed.  De har jo allerede mistet deres tålmodighed) 

Jeg var ved jm igår, som fortalte at jeg skal til samtale på søndag ang tilbud om igangsættelse - hvis jeg ikke har født inden 

Jm sagde også der somregel blev født flere børn, når der sker et vejrskifte (som imorgen når de lover regnvejr)   Vi håber.. 

Nå jamen tak fordi I læste med. Og hvis I gider, så må I RIGTIG GERNE sende en masse vestøv 

Billedet her er fra i mandags, 40+4.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2013

Janni.

En masse vestøv til dig. Du ser fantastisk ud. Rigtig god fødsel.

Anmeld

12. juni 2013

Lund18

En masse vestøv til dig, håber der snart sker noget

Anmeld

12. juni 2013

Lauer

Cbank skriver:

Øv for pokker da! Jeg havde en forventning om jeg max ville gå til i fredags (40+1), men næ nej - snydt pomfrit!

Nu er min tålmodighed ved at løbe fra mig, trods for jeg har det rigtig godt, af at være højgravid. Men det der med at familie og venner hver dag skriver/ ringer for at høre om der er sket noget. Puuh, lidt belastende. Så mister jeg da først tålmodigheden. (Jeg ved jo godt de kun gør det af kærlighed.  De har jo allerede mistet deres tålmodighed) 

Jeg var ved jm igår, som fortalte at jeg skal til samtale på søndag ang tilbud om igangsættelse - hvis jeg ikke har født inden 

Jm sagde også der somregel blev født flere børn, når der sker et vejrskifte (som imorgen når de lover regnvejr)   Vi håber.. 

Nå jamen tak fordi I læste med. Og hvis I gider, så må I RIGTIG GERNE sende en masse vestøv 

Fik det faktisk helt skidt, da jeg læste overskriften - lød jo som om der var sket noget tragisk, og så er du "bare" gået over tid ;-) GODT at alt er OK, og det med tiden.. ja.. jeg gik 11 dage over første gang, og har ingen forventninger om at føde "til tiden" denne gang. DU ser skide godt ud, nyd de sidste par dage som gravid, for lige pludselig står i bleer og vasketøj til halsen ;-)

Han kommer ud, det er sikkert

Sender en masse ve-støv din vej, og håber du får en dejlig nem fødsel..

Anmeld

12. juni 2013

mommy1991

Cbank skriver:

Ihhhhh!!!! KOM SÅ UD, BANDIT  Sender en MASSE ve-støv til dig  - Jeg er sikker på, at du får en ve så snart regnen kommer! 

Anmeld

12. juni 2013

Dot D

Blæser en masse ve-støv din vej

- og så en lige servicemeddelese, hi hi..... SLUK din telefon, så du ikke bliver irriteret/frustreret/ked af alle de spørgsmål

Anmeld

12. juni 2013

Cbank

Janni. skriver:

En masse vestøv til dig. Du ser fantastisk ud. Rigtig god fødsel.

Maange tak 

Anmeld

12. juni 2013

Cbank

Lund18 skriver:

En masse vestøv til dig, håber der snart sker noget

Mange tak skal du have  

Anmeld

12. juni 2013

hautecouture

Vestøv sendt din vej (vi skal have en pustende smiley)

Han kommer snart  - God "arbejdslyst" 

Anmeld

12. juni 2013

Cbank

Lauer skriver:

Fik det faktisk helt skidt, da jeg læste overskriften - lød jo som om der var sket noget tragisk, og så er du "bare" gået over tid ;-) GODT at alt er OK, og det med tiden.. ja.. jeg gik 11 dage over første gang, og har ingen forventninger om at føde "til tiden" denne gang. DU ser skide godt ud, nyd de sidste par dage som gravid, for lige pludselig står i bleer og vasketøj til halsen ;-)

Han kommer ud, det er sikkert

Sender en masse ve-støv din vej, og håber du får en dejlig nem fødsel..

Uha da, nej det var skam ikke meningen med overskriften 

Der er jo intet tragisk sket. Sorry.

11 dage - puuh jeg syntes altså det er længe. Blev du sat igang? Hehe nej, jeg kan sq godt forstå du ingen forventninger har til at føde 'til tiden' - nu hvor du gik 11 dage over før.  Dog håber jeg da for dig at du ikke skal gå 11 dage over igen. 

Jeg nyder skam min graviditet. Men hvor jeg dog også glæder mig til at se min bettemand  (Jeg kunne godt forstille mig jeg kommer til at savne maven forholdsvis hurtigt - idet det er 'lovligt' at være tyk ) Haha

Mange tak skal du have 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.