Jeg er dybt ulykkelig, jeg har over en længere årrække været sygemeldt, og fået forskellige diagnoser på, jeg har fået 2 børn og har en dejlig mand, og alt gik super fint
Lige indtil der kom nye regler, jeg skulle ha haft pension, og nu kan jeg ikke fordi jeg er under 40 år
Jeg er så knust, jeg havde håbet på et fleksjob( som jeg er visiteret til, da jeg ikke kunne få pension pga manglende diagnose, som jeg fik for et par måneder siden) jeg er nu i arbejdsprøvning, og selv 1 time om ugen ødelægger hele min hverdag, øgede smerter, ødelagt søvn, det har givet en rulle effekt, og har det dårligt hver dag, og får intet lavet, nyder ikke mine unger, orker ikke andre mennesker og har så meget skyldfølelse, jeg havde håbet, og nu har det ødelagt alt, og det var endelig begyndt st gå rigtig godt, jeg følte livet var det værd efter børnene er kommet til, vi ville have en mere, og nu, totalt ødelagt og grædefærdig, og selv stedet siger jeg burde få pension, men kan jeg ikke da jeg er under 40, så nu bliver det her mit liv fremover, konstant frygt, ingen energi, totale smerter og div andre ting
Jeg er så ked af det og et sted gal på systemet, st min alder er eneste faktor, for om jeg har lidt livskvalitet eller ej, frygter de vil skrive ned pg tage børnene hvis de ved hvordan jeg har det, føler ikke livet er værd at leve, men ved mine børn har brug for mig, jeg råber konstant, og har ingen lunte, og føler jeg er gået helt ned med flaget efter kun 1.5 mdr
Ved slet ikke hvad jeg skal gøre, er så knust, synes livet var udfordrende nok, pga min sygdom (kronisk fysisk sygdom som aldrig bliver bedre, men kun kan blive værre) frygter det igen vil gøre skade at jeg er sendt ud, og føler det som et kæmpe nederlag og som en stor fiasko, kan åbenbart ikke engang med de nye regler, få et arbejde, og give en værdi, nu kan jeg knap nok være der for mine børn, min mand og mig selv, og ikke nok med det, oveni at være komplet uduelig og uarbejdsdygtig, kan jeg ikke engang få en pension, fordi jeg ikke er 40
Ved ikke hvad jeg vil med indlægget, føler mig bare så alene, sårbar, fortabt og dybt ulykkelig
Anmeld