Chevro skriver:
Seriøst! Hvis du ikke engang orker / har energi til at skrive dine gener ned - må de da kunne se der er et problem! Er også fleksjobber, og har en bekendt på 25 som står i samme situation som du, der intet kan! på trods af speciallægeerklæringer, lægefaglige skøn og vurderinger, skal hun bare være på kontanthjælp og så ud i noget praktik! :/ Kan ikke se hvorfor de få der virkelig har brug for det - ikke kan godkendes til pension!
Få dig en god advokat og kæmp en kamp! Hvis du skal bruge ekstra energi på alt det - må du have nogen til at køre din sag!!
Forstår godt dine frustrationer over det med børnene :/ Man skal også passe på med hvad man siger og gør - for hvis man siger man ikke magter dem, eller man er alt for træt, kan de forkerte informationer komme ind i en sag og påvirke børnenes liv!
Håber virkelig du kan få det trumfet igennem!! Så du kan bibeholde et værdigt liv, overfor dig selv, din mand og dine børn!
Knus <3
Tak, synes også det er svært, og har virkelig ikke overskud til at skrive ned, klumrer rundt i det, glemmer halvdelen, når børnene er kommet i seng, får jeg lidt at spise, og prøver st falde til to, og går derefter i seng og prøver at få søvn, men kan ikke sove for smerter, men gør alt jeg kan for at hvile og sove, og lige lidt hjælper det, og har totalt mistet overblikket

alle de små ting, der også er vigtige.
Var til møde da jeg ventede nr 2, og sagde hun direkte, at hvis jeg ikke kunne klare et fuldtidsjob, hvordan kunne jeg så klare mine børn, og hvis jeg klarede børnene kunne jeg jo også klare et arbejde på fuld tid.
Har brændt mallerne så mange gange, og i forsøget på at få det bedre, har vi brugt rub og stub, på behandlinger og hjælp, i forsøget på at komme af med de ekstra kilo, og har ikke råd til mere nu, og desværre heller ikke en advokat

har undersøgt for gratis hjælp og rådgivning og har de intet af her i kommunen eller i nærområdet