Er rådvild og sønderknust

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2013

Chevro

Anonym skriver:

Tak, synes også det er svært, og har virkelig ikke overskud til at skrive ned, klumrer rundt i det, glemmer halvdelen, når børnene er kommet i seng, får jeg lidt at spise, og prøver st falde til to, og går derefter i seng og prøver at få søvn, men kan ikke sove for smerter, men gør alt jeg kan for at hvile og sove, og lige lidt hjælper det, og har totalt mistet overblikket alle de små ting, der også er vigtige.
Var til møde da jeg ventede nr 2, og sagde hun direkte, at hvis jeg ikke kunne klare et fuldtidsjob, hvordan kunne jeg så klare mine børn, og hvis jeg klarede børnene kunne jeg jo også klare et arbejde på fuld tid.
Har brændt mallerne så mange gange, og i forsøget på at få det bedre, har vi brugt rub og stub, på behandlinger og hjælp, i forsøget på at komme af med de ekstra kilo, og har ikke råd til mere nu, og desværre heller ikke en advokat har undersøgt for gratis hjælp og rådgivning og har de intet af her i kommunen eller i nærområdet

Dem jeg var i mg med, meldte mig til kommunen fordi de mente mit overskud som mor var mindre end deres. Så man kan hurtigt komme ud i noget! Men heldigvis har jeg altid haft en nem og glad dreng - så SP sagde også det var en gang pis :-)

Men ja, man har ikke det samme overskud som andre og man er sygt træt!! Og har brug for meget hvile, men DERFOR får man godkendelse til fleksjob eller pension - for at man kan have et ordenligt liv og bibeholde sin livskvalitet! Så man har den energi til sin familie, når de kommer hjem fra job og skole.

Dem der ikke fejler noget - kan umuligt sætte sig ind i vores sted! Heldigvis - for jeg ønsker det ikke for nogen som helst anden! Så man skal passe på hvad man siger desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Dem jeg var i mg med, meldte mig til kommunen fordi de mente mit overskud som mor var mindre end deres. Så man kan hurtigt komme ud i noget! Men heldigvis har jeg altid haft en nem og glad dreng - så SP sagde også det var en gang pis :-)

Men ja, man har ikke det samme overskud som andre og man er sygt træt!! Og har brug for meget hvile, men DERFOR får man godkendelse til fleksjob eller pension - for at man kan have et ordenligt liv og bibeholde sin livskvalitet! Så man har den energi til sin familie, når de kommer hjem fra job og skole.

Dem der ikke fejler noget - kan umuligt sætte sig ind i vores sted! Heldigvis - for jeg ønsker det ikke for nogen som helst anden! Så man skal passe på hvad man siger desværre.

Hvor er det frygteligt

Jeg har selv frygtet om nogle ville melde os, fordi her er rodet og ikke bliver gjort så meget rent lige pt hvor jeg er afsted, og er så frygteligt.

Er frygteligt i forvejen at leve med sygdom og folk omkring en gør det absolut ikke bedre

Anmeld

12. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Lederen af stedet er ved at snakke med min sagsbehandler, som nu vil have mig i praktik, så nu vil lederen igen prøve, det er simpelthen udelukket, for første gang, sætter jeg hælene i, det er utopi, at spilde tid på en praktik, når jeg alene på kursus ikke engang har energi til den ugentlige samtale på 1 times tid

Jeg håber, for synes det påvirker mit ægteskab pg mine børn rigeligt, men kan godt se jeg intet orker herhjemme og alt hænger på min mand, føler mig så værdiløs og ubrugelig og et sted er dejligt de klarer den uden mig, men også hårdt at man ingen forskel gør, og det faktisk er lige meget om jeg er der eller ej, føler nogle dage børnene er bedre tjent uden deres sure smerteplagede mor, bare pga den åndssvage prøvning/kursus. Jeg var selv overbevist om jeg nok godt kunne klare 6-8 timer med tiden mere, hvor føler jeg mig dum at tro, jeg havde fået det bedre, fordi jeg har kæmpet for at få en hverdagsrytme, jeg kunne holde til

så må vi håbe de lytter. hvis de sender dig ud må du jo sætte dig på en stol og sige du intet kan. så kan de jo se hvad de får ud af det

Anmeld

12. juni 2013

l.kjoeller

Chevro skriver:

sikke da en kniv i ryggen du fik der. så dårlig stil når ikke man kender en person. mindre overskud er jo ikke lige med en dårlig mor føj at de vil være det bekendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.